دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران،به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در رفت و آمد وسايل نقليه، محدوديت هاي ترافيکي از 26 شهريور تا اول مهرماه در محورهاي پر ترافيک کشور به مرحله اجرا در خواهد آمد.براین اساس تردد موتور سيكلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز دوشنبه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع است.

جاده چالوس

تردد انواع تريلر و كاميون از محور كرج- چالوس كماكان ممنوع است. تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت 03003 بامداد روز شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 روز جمعه تا 3بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز دوشنبه تا 3 بامداد روز سه شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 روز دوشنبه تا 3 بامداد  روز سه شنبه  از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن)به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز سه شنبه تا 3 بامداد روزچهارشنبه  از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 روز سه شنبه تا 3 بامداد بامداد روز چهارشنبه  از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن)به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

جاده شمشک به ديزين

به منظور روانسازي ترافيک محور کرج- چالوس تردد وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه از شمشک به ديزين ممنوع خواهد بود.

جاده هراز

تردد تريلرها ازمحور هرازكماكان ممنوع بوده  تردد كليه كاميونها وكاميونت ها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24روزهاي چهارشنبه،پنجشنبه،جمعه،شنبه،يکشنبه و دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از رودهن محدوده مشاءبه سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 115تا 24  از آب اسك تا رودهن(محدوده مشاء) بصورت يكطرفه خواهد بود. تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24  روزدوشنبه  از رودهن محدوده مشاءبه سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 تا 24 از آب اسك تا رودهن(محدوده مشاء) یکطرفه است.

جاده دماوند

تردد تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24  روزهاي پنج شنبه،جمعه،يكشنبه و دوشنبه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text