دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استقرار 19 قایق غریق‌ نجات در سواحل نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح ستاد ساماندهی سواحل نوشهر با اشاره به اینکه شهرستان نوشهر از موهبت طبیعی جنگل و دریا برخوردار است، اظهار کرد:‌ امسال برای جلوگیری از خطرات غرق شدن در سواحل شهرستان نوشهر، تعداد 19 قایق به همراه نیروهای امداد و نجات در طول این سواحل مستقر می‌شوند.

وی افزود: کمیته‌های هشت‌گانه ستاد ساماندهی سواحل نوشهر شامل کمیته پاکسازی سواحل، امنیت، سلامت، فرهنگی، نظارت و ساماندهی و محیط زیست در این شهرستان فعال شدند و آماده ارائه خدمات به مردم، مسافران و گردشگران هستند.

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه برنامه‎های فرهنگی مناسبی برای سواحل نوشهر در طول اجرای طرح‎های سالم‌سازی دریا در نظر گرفته شده است، تصریح کرد:‌ برپایی و اقامه نماز به طور کامل در سواحل تفریحی و توریستی سیترا، سی‌سنگان و انارور شهرستان نوشهر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری اسلامی مورد توجه همگان قرار دارد، خاطر‌نشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا از وجود نعمت‌های الهی برای عبودیت و رسیدن به کمال الهی استفاده صحیح کنیم.

قمی‌اویلی گفت: تلاش همه دستگاه‌های شهرستان نوشهر در امر سواحل این است که گردشگران و مسافران در سواحل شهرستان نوشهر از موهبت دریا لذت ببرند و بدون هرگونه خطرات احتمالی که در حین شنا کردن در دریا پیش می‌آید، با خاطره‌ای خوش از نوشهر به زادگاه خود بازگردند.

به گزارش فارس، در پایان مراسم افتتاح ستاد ساماندهی سواحل نوشهر، مانور امداد و نجات توسط نیروهای هلال احمر و کمیته نجات غریق شهرستان نوشهر در ساحل سیترا برگزار شد.

غریق نجات نوشهر

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text