شنبه 15 اردیبهشت 1403

اراذل و اوباش دانه درشت مازندران گوشمالی داده شدند

ساری – فرمانده انتظامی مازندران گفت: تاکنون پنج هزار ولگرد در استان جمع آوری، دانه درشتهای اراذل و اوباش گوشمالی و تعدادی از آنها نیز به حبس ابد وتبعید محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود جعفری نسب ظهر چهارشنبه در اجلاسیه ائمه جمعه استان مازندران با موضوع رسالت نماز جمعه در تبیین بصیرت عاشورایی که در آستانه مقدس امام زاده عباس برگزار شد اظهار داشت: مازندران چه به لحاظ حاکمیتی و چه به  لحاظ امنیتی یکی از استانهای مهم کشور، یکی از فضاهای مهم گردشگری کشور و نزدیکترین مکان به پایتخت محسوب می شود و از نظر امنیتی شرایط مطلوبی دارد.

وی با اشاره به این که مازندران دارای ۲۲ منطقه و ۵۵ شهر است افزود: مازندران به لحاظ گردشگری و توریستی متمایز از استانهای دیگر است.

جعفری نسب گفت: مهمترین بخش کار نیروی انتظامی در یک سال گذشته انجام کار مطالعه وتحقیقات در زمینه موضوعات مختلف در استان مازندران بوده است.

وی در ادامه بحث افزود: مهمترین دغدغه مردم در استان، توزیع مواد مخدر، وجود ارازل و اوباش، سرقتهای خرد و مسائل ترافیکی بود و در همین زمینه ماموریت ها با سه محوریت آغاز شد.

جعفری نسب تصریح کرد: اجتماعی کردن فعالیتها، خدمات رسانی به مردم بر اساس سیاست گذاری در دستور کار قرار گرفت و با حمایتهایی که در استان شد و فضای همکاری که در بین مردم حاکم بود، موفقیتهای خوبی در پاک سازی مناطق آلوده و جمع آوری اراذل واوباش به دست آمد.

وی با بیان این که در حوزه های امنیتی و اجتماعی و فرهنگ سازی بسیار خوب کار شد افزود: در منطقه پاک شده عباس اباد و ترک محله که منبع توزیع و خرید و فروش مواد بود در حال حاضر قابل مقایسه با قبل نیست.

وی در ادامه افزود: مردم در این مناطق دیگر به دنبال خدمات اجتماعی هستند و ما به اهداف دست پیدا کردیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در موضوعات اجتماعی یک سرمایه عظیم به دست آمد افزود: با کمک رسانه ها و رادیو و تلوزیون یک عملیات روانی در استان پیاده شد و بازخورد بسیاری خوبی در پی داشت.

وی حمایت ائمه جمعه در ادامه کار بسیار مهم برشمردو افزود: ما کار بزرگی را شروع کردیم که باید به پایان برسد چراکه ما پرچم دار امنیت مردم هستیم.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text