چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ادامه جستجو برای یافتن مفقودین احتمالی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز ضمن اشاره به وقوع سیل در محور کرج – چالوس، گفت: جست‌وجوها برای یافتن مفقودین احتمالی این حادثه به شکل ویژه ادامه دارد.

به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احسان نصیری با بیان این مطلب، افزود: با توجه به بارش‌های شدید شب گذشته در برخی استان‌های کشور، در استان البرز و به خصوص در روستای سیجان واقع در محور کرج – چالوس، سیل مردم را گرفتار کرده و لذا ۶۵ نیروی امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام چهار دستگاه خودوری نجات، پنج دستگاه آمبولانس، دو دستگاه ست نجات، یک دستگاه خودروی مینی‌بوس و کامیون به منطقه حادثه دیده، اذعان کرد: تا کنون ۴۰ دستگاه خودرو در سیل حادثه دیده، سه پل و تعدادی منزل مسکونی مستقر در حاشیه رودخانه نیز تخریب شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با تاکید بر اینکه بر اساس اظهارات افراد محلی ۱۲ نفر در این حادثه مفقود شده‌اند، خاطرنشان کرد: جست‌وجو برای یافتن مفقودین در حاشیه رودخانه همچنان ادامه دارد، اما متاسفانه شب گذشته به دلیل قطعی برق، دید کافی برای انجام عملیات به خوبی وجود نداشت.

وی با اشاره به این که با توجه به یک‌طرفه بودن محور چالوس – کرج، اعزام نیروهای امدادی به سختی انجام شد، اظهار کرد: به محض روشن شدن هوا عملیات به صورت ویژه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

هلال احمر مازندران

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text