دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

ادامه جستجو برای مفقودان حادثه جاده هراز

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، در حادثه سقوط مینی بوس حامل زائران کربلای معلی به رودخانه هراز در هفته گذشته 12نفر کشته شدند که اجساد سه نفر تاکنون پیدا نشده است.
بالا بودن دبی آب رودخانه هراز به همراه برف و بارندگی در روزهای اخیر سبب شد تا تلاش برای یافتن اجساد مفقودان دراین حادثه به سختی انجام شود.
معاون استاندار مازندران که به همراه فرماندار آمل و مدیر کل بحران مازندران در محل حادثه هراز حضور دارد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به رغم اینکه وضعیت جوی منطقه برف و بارندگی و حجم آب رودخانه هراز بالاست، اما گروه های امداد و نجات و آتش نشانان در حال جستجوی مفقودان هستند.
علی نبیان با بیان اینکه تجهیزات پیشرفته امداد و نجات در آب و کوهستان از آتش نشانی های ساری و آمل را در این ماموریت به کار گرفته ایم، ادامه داد: گروههای آموزش دیده امداد و نجات فریدونکناری نیز به صورت داوطلب در این ماموریت با مدیریت جمعیت هلال احمر در جستجوی مفقودان حضور جدی دارند.
یک دستگاه مینی بوس حامل 18 زائرکربلای معلی در هنگام برگشت از زیارت بارگاه امام حسین (ع) عصر چهارشنبه هفته پیش (یازدهم آذر) در 60 کیلومتری محور هراز در منطقه وانا به دلیل انحراف خودرو به ته دره سقوط کرد که 12نفر کشته و شش نفر زخمی شدند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text