جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجرای شعبده‌تئاتر به‌زودی در رامسر

امیر شریفی، امروز در حاشیه اجرای برنامه شعبده‌بازی خود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر با اشاره به علاقه فراوان خود به هنر شعبده از دوران ابتدایی، اظهار کرد: کلاس سوم دبستان بودم که با مشاهده شعبده‌بازی بهروز کریمی پدر شعبده ایران از تلویزیون، به این هنر علاقه‌مند شده و با خریدکتابی شروع به تمرین در منزل کردم.

وی افزود: کم‌کم با جمع‌آوری اطلاعات در اینترنت و انجام تغییراتی در شعبده‌بازی با کارت، تمریناتم را پی گرفته و در سال 88، متوجه شدم 70 درصد از فیلم‌های شعبده‌بازی من به‌صورت بولوتوث در اختیار مردم قرار گرفته و مردم علاقه‌مند به شعبده‌بازی ام شدند.

عضو انجمن شعبده‌بازان ایران با معرفی مینتال به‌عنوان سبک خودش، خاطرنشان کرد: سبک مینتال از جمله عملیات ذهنی نظیر حرکت دادن و انفجار اجسام از راه دور، فراخوانی، پیشگویی و هیپنوتیزم را دربرمی‌گیرد.

شریفی که با اسم هنری زیاک شناخته می‎شود، با بیان اینکه من عاشق این هنر هستم و برای پیشرفتش در کشور تلاش می‌کنم، یادآور شد: من تنها نماینده استان مازندران در برنامه «اینجا ایران است» در شبکه جام‌جم در نوروز 92 بودم که به اجرای برنامه شعبده‌بازی پرداختم.

وی از اینکه مردم از کارش لذت می‌برند و شاد می‌شوند، ابراز خرسندی کرد و افزود: تا امروز کاملاً با هزینه شخصی و با توجه به علاقه و پایبندی‌ام به این هنر، کارم را ادامه دادم.

این جوان شعبده‌باز درباره طرح‎های آینده‎اش، گفت: اجرای شعبده‌بازی با سبک شعبده‌تئاتر که اجرای تئاتر همراه با بازیگر و دکور است را در آینده‌ای نزدیک در رامسر اجرا می‌کنم.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text