جمعه 28 اردیبهشت 1403

آغاز عملیات اجرایی متروی تهران- آمل/ پیمانکار قطعه اول در حال تجهیز کارگاه به ماشین آلات است

عضو کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس از آغاز به کار عملیات اجرایی ساخت متروی تهران- آمل و مشخص شدن پیمانکار آن خبرداد.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، گفت:‌ شرکت آبادگران پارس طرف قرارداد و پیمانکار 24 کیلومتر اول این پروژه است که در حال تجهیزکارگاه پروژه به ماشین آلات است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه از7 سال پیش پیگیراجرای این پروژه بودیم،‌ افزود: برای این پروژه در بودجه سال‌های91 تا 93 ردیف اعتباری تعیین شد.

وی با اشاره به اینکه با تجهیز کارگاه پروژه متروی تهران – آمل به ماشین آلات عملیات اجرایی آن شروع شده است، ‌افزود: این پروژه 95 کیلومتر تا تهران است که برای قطعه اول که 24 کیلومتر است پیمانکار مشخص شد و اگربرای 70 کیلومتر دیگر آن هم پیمانکار بگیریم  پروژه 2 ساله به اتمام خواهد رسید.

به گفته نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان اینکه در صورت راه اندازی و بهره برداری از این پروژه نیم ساعته به تهران خواهیم رسید، افزود: هزینه ساخت قطعه اول 70 میلیارد تومان و قطعه دوم بیش از 500 میلیارد تومان برآورد شده است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text