۵۰ طرح بزرگ نیمه تمام مازندران تعیین تکلیف شد

طرح نیمه تمام بزرگ استان را با کارشناسی تعیین تکلیف کردیم.

هبت الله ویسی درگفتگو با خبرنگار مهر افزود: برای تکمیل این طرح ها منابعی بالغ بر هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات درنظر گرفته شده و این طرح های نیمه تمام در حال انجام است.

وی اظهار داشت: با تکمیل این طرح های نیمه تمام برای چهار هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم و هزار و ۷۰۰ اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

ویسی درباره تسهیلات سرمایه در گردش گفت: امسال حدود پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی پرداخت شد که نقش بسیار مهمی در حفظ اشتغال فعلی، رونق تولید و افزایش آن در استان ایفا کرده است.

مدیر شعب بانک ملی استان مازندران یادآور شد: این بانک درتامین مالی بزرگترین طرح های استان نقش مهمی دارد و در طرح های ایجادی نیز برنامه هایی داریم تا آنها را به منصه ظهور برسانیم.

ویسی به سفر هفته گذشته مدیرعامل بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: در این سفر مقرر شد طرح هایی که متعلق به بانک ملی است نظیر چوب و کاغذ، نکاچوب و کارخانه سینمان مازندران که اکثر سهامشان مربوط به بانک ملی است، شرایطی فراهم شود تا این واحدها به حداکثر ظرفیت خود برسند.

وی ادامه داد: در این راستا مقرر شد تولید در این بخش از واحدهای بانک فعالتر شود تا به شرایط مطلوب برسیم.

ویسی با بیان اینکه در روز دوم سفر مدیرعامل بانک ملی ایران با مدیران واحدهای تولیدی استان نشستی برگزار شد، گفت: تصمیمات کارگشایی برای مدیران واحدها داشتند و در جلسه با فعالان اقتصادی نیز مسائل فراروی بررسی شد.

مدیر امور شعب بانک ملی مازندران یادآور شد: در این جلسه همه تولید کنندگان از خدمات بانک ملی رضایت داشتند که این امر سرمایه بزرگی است و جلسه نتیجه بسیار خوبی برای استان خواهد داشت.

ویسی درباره مطالبات از واحدهای تولیدی گفت: در دوره های مختلف امهال و تقسیط و مساعد همکاری را در دستور کار قرار دادیم و هیچ واحد فعال اقتصادی در حال حاضر مورد مضیقه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تولید و اشتغال مسئله اصلی است گفت: واحدهای تولیدی و فعال از مطالبات داشته باشند مورد حمایت بانک ملی قرار می گیرند و مطالبات معوق آنها را امهال کردیم و سرمایه در گردش نیز در اختیارشان گذاشته ایم.

ویسی بیان داشت: یکسری واحدهایی هستند که نمی خواهند مطالبات بانک را پرداخت کنند و بانک نیز برای اینکه منافع سپرده گذاران را حفظ کند اقداماتی انجام می دهد و همه باید کمک کنند تا منابع برگردد و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text