پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

گرانی کالاسبب نارضایتی مسافران نوروزی غرب مازندران شده است

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد ناصر زندی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی اعضای کمتیه های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان های نوشهر و چالوس که با حضوراستاندارمازندران درمجموعه گردشگری و ساحلی سیترای نوشهر برگزارشده بود ، افزود : این موضوع باید در فرصتی مناسب در سطح استانی و کشوری آسیب شناسی شود تا علت بروز پدیده گرانی مشخص شود.

وی اظهارداشت : با وجود آن که نظارت ها دراین ایام از سوی اعضای کمیته نظارت بربازار نسبت به دیگر روزهای سال تشدید شده اما گاهی اوقات دیده می شود که در ساعاتاتی از روز نرخ برخی از کالاها تغییر کرده و افزایش می یابد که این وضعیت نارضایتی اهالی بومی ومسافران را درپی داشته است .

وی ادامه داد : به عنوان نمونه نرخ عرضه پرتقال به ازای هرکیلو از نخسیتن ساعات روز تا 6 عصر حدود 60 هزار ریال بوده که از این زمان به بعد به حدود 80 هزار ریال افزایش می یابد باوجود آنکه به اعضای کمیته نظارت بربازار ستاد اجرایی خدمات سفر توصیه شده تا دراین ساعات نیز نظارت داشته باشند اما اقدامات اساسی نیست.

فرماندارچالوس همچنبن به با ارایه گزارشی از فرآیند فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ، گفت : این ستاد ازماه بهمن سال گذشته راه اندازی و فعالیت های عمرانی مطلوبی از سوی مسوولان ذیربط درحوزه راه بویژه ایمن سازی مسیرارتباطی قطعه چهارم آزاد راه تهران – شمال و نیز بازگشایی موقت تونل شهری با هدف پیشگیری از تراکم ترافیکی خودروهای عبوری از مسیر کندوان و نیز شرق به غرب مازندران انجام داده که اقدامات جای تقدیردارد.

زندی همچنین از استاندارمازندران خواست تا نسبت به رفع کمبود آب آشامیدنی حوزه شهری و روستایی منطقه هچیرود و نیز تجهیز کارگاه برای ساخت پل بر روی رودخانه سردابرود واقع در مسیر راه های ارتباطی کنارگذرساحلی شرق به غرب مازندران ازسوی پیمانکارمربوطه تدابیر ویژه ای اتخاذ کنند.

فرماندارنوشهر نیز گفت : ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت مدوام آماده ارایه خدمات به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان در تمامی فصول سال بوده منتهی با توجه به استقبال چشمگیر مسافران دراین ایام به منطقه سعی شده تا این ستاد به صورت ویژه تری دیده شود.

محمدعلی قمی اویلی افزود : قبل از فرا رسیدن تعطیلات نوروزی با هدف ارایه خدمات بهتر به مسافران جهت ماندگاری بیشتر آنان درمنطقه نشست های فراوانی با اعضای کمیته های 9 گانه این ستاد در فرمانداری برگزار و توصیه های فراوانی نیز به آنان دراین زمینه داده شد.

وی اظهارداشت : این که امروز دیده می شود که مردم و مسافران به بهترین وجه نسبت به حرمت گذاری ایام فاطمیه (س ) بسیاری از مسائل شرعی را رعایت می کنند، نتایج برگزاری این نشست ها و تبلیغات محیطی که در شهرستان انجام گرفته ، بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد که درسایه همدلی ، هم افزایی و مشارکت خوبی که در میان مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان حاکم است بتوانیم برای تحقق شعار امسال رهبری درجهت پیشبر اهداف دولت تدبیری و امید ونظام جمهوری اسلامی گام های استواری برداریم.

فرماندارنوشهر همچنین از همکاری بیش از پیش خبرنگاران منطقه با هدف اطلاع رسانی بموقع خدمات ستاد اجرایی خدمات سفر دراین شهرستان قدردانی کرد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text