کاهش 67 درصدی تعداد غرق‌شدگان در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، شمس‌الدین کرمانی امشب در نشست هم‌اندیشی شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی نوشهر، بیان داشت: پلیس مسئول برقراری نظم و امنیت در جامعه است اما این امنیت در سایه مشارکت مردم و مسئولان با نیروی انتظامی به دست می‌آید.

وی تصریح کرد: ماهواره یکی از مشکلاتی است که امروزه گریبان‌گیر بسیاری از خانواده‌ها است و با توجه به اینکه با فرهنگ ما سنخیتی ندارد، سبب فروپاشی و سستی بسیاری از خانواده‌ها شده است.

فرمانده انتظامی نوشهر با تأکید بر جدی گرفتن مواد مخدر بیان داشت: از آنجایی‌ که مبارزه با مواد مخدر پایانی ندارد، بنابراین باید نسبت به این موضوع حساس باشم.

وی خطاب به شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی نوشهر اظهار داشت: به همان نسبت که موضوع ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش مرکزی مورد توجه است، باید برای مبارزه با مواد مخدر نیز تلاش کرد و این موضوع در روستاها پیگیری و به نیروهای نظامی و انتظامی گزارش شود.

کرمانی دهیاران را نماینده ناجا در مناطق خود خطاب کرد و افزود: اگرچه استعمال قلیان در اماکن عمومی سطح شهرستان ممنوع است اما این مشکل در روستاها همچنان وجود دارد که لازم است دهیاران نیز این موضوع را به پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی اطلاع دهند تا جمع‌آوری و پلمب این قلیان‌سراها را در دستور کار قرار دهیم.

وی به تعامل و همکاری دهیاران در تأمین منابع مالی برای دستگاه‌های امنیتی تأکید کرد و افزود: در حال حاضر ساخت کلانتری شماره 11 و 12 و سی‌سنگان را در دستور کار داریم و برای تکمیل این پروژه‌ها از دهیاران می‌خواهیم تا بخشی از درآمدهای خود را صرف تأمین امنیت در سطح شهرستان و منطقه خود کنند.

کرمانی بر ضرورت توجه به طرح‌های ساحلی تاکید کرد و از کاهش 67 درصدی تعداد غرق‌شدگان در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در پایان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود: در 18 مهرماه سال‌جاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را شاهد هستیم که به مناسبت هفته نیروی انتظامی از مقابل اداره ورزش و جوانان نوشهر به سمت مجتمع سیترا و همراه با جوایز ارزنده‌ای اجرا می‌شود.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930702001856#sthash.grLtqC79.dpuf

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text