جمعه 31 فروردین 1403

پروژه مسکونی نگین جواهرده

نگین جواهر ده رامسر یکی دیگر از پروژه های در حال انجام شرکت کارا سازه متین میباشد.
این پروژه که از لحاظ موقعیت مکانی در نوع خود منحصر به فرد میباشد از طرفی رو به جنگل و از طرف دیگر دارای چشم اندازی بسیار زیبا از دریای شمال ایران میباشد.
نگین جواهر ده رامسر در زمینی به مساحت 15000 متر مربع و زیر بنایی با مساحت 24000 متر مربع میباشد،شروع این پروژه در تاریخ 1/5/91 بوده است.
مدیریت این پروژه بر عهده مهندس علی تقی نیارمی میباشد.که در گفتگوبا خبرنگار روابط عمومی شرکت تاریخ پایان عملیات اجرایی پروژه را اسفند 93 اعلام کرده است. مدیر پروژه در این گفتگو اعلام داشته است که با وجود سختی کار از لحاظ موقعیت مکانی و وضعیت جوی؛بارندگی های بسیار،نبودامکانات خصوصا ارتباطات مخابراتی پروژه تا این تاریخ حدود10 درصد پیشرفت داشته است.
وی در عین حال خاطر نشان کرده که پروژه در صورت موجود بودن امکانات رشد و روند خوبی را طی میکند ودر تاریخ پیش بینی شده به پایان خواهد رسید.
علاوه بر بیمه بودن پرسنل پروژه،کل پروژه نگین جواهر ده رامسر دارای بیمه حوادث و بیمه شخص ثالث است که چنانچه مشکلی در راستای انجام پروژه برای منازل مسکونی اطراف پروژه رخ دهد بیمه به طور کامل پاسخگو خواهد بود.
این پروژه مسکونی دارای 200 واحد میباشد که در قالب پنج بلوک چهار طبقه،و دارای 10 واحد در هر طبقه طراحی شده که واحد هایی به مساحت 50 الی80 متر مربع است.و برای هر بلوک دو طبقه پارکینگ طراحی شده است.
پروژه نگین جواهر ده رامسر همچنین دارای یک سالن آمفی تئاتر مجهز میباشد و نیز دارای مجموعه ورزشی به مساحت1200متر مربع شامل سونا،جکوزی- استخر سر پوشیده و سر بازو سالن بدن سازی است.
شرکت کارا سازه متین در این پروژه برای ساکنان بومی آن منطقه روزانه به تعداد 120 الی 150 نفر اشتغال زایی کرده که این اقدام علاوه بر آبادانی آن منطقه خدمتی دیگر را به هموطنان شمالی عرضه داشته است.

معرفی پروژه
پروژه در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ مترمربع و با کاربری مسکونی در ۵ بلوک ۵ طبقه طراحی شده است. در هر بلوک، طبقه همکف پارکینگ و طبقات اول تا چهارم مسکونی می باشد. تعداد واحدهای هر طبقه ۱۰ واحد و تعداد کل واحدهای این مجموعه ۲۰۰ می باشد. تعداد پارکینگ در نظر گرفته شده برای هر بلوک ۱۳۵ و در محوطه باز سایت ۶۵ واحد می باشد.
امکانات رفاهی
شامل : مجموعه ورزشی، فضای سبز، آلاچیق، آب نما و . . . بوده و مناسب نیازهای کلیه سنین می باشد.
نوع سیستم سازه ای
سیستم سازه ای این مجموعه با توجه به موقعیت اقلیمی روستای گاورمک که دارای میزان بارندگی زیاد و رطوبت بالا می باشد و نیز امکانات شرکت، از نوع بتنی با قاب خمشی متوسط طراحی شده است.
سیستم تأسیسات
سیستم سرمایش این مجموعه بصورت داکت اسپیلت و گرمایش آن بصورت پکیج رادیاتور در نظر گرفته شده است.

 

Check Also

برج تجاری مسکونی آفرینش رامسر

معرفی  شهر رامسر با داشتن مناظر طبیعی بی بدیل در محاصره شگفت انگیز کوه، دریا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text