نمایشگاه ملی کاریکاتور «محله ما» در ساری گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، امشب نخستین جشنواره ملی کاریکاتور با عنوان «محله ما» که با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری با حضور هنرمندان و اعضای شورای شهر ساری در حوزه هنری مازندران گشایش یافت.

رئیس شورای شهر ساری، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: با آغاز به کار شورای چهارم روند پیشرفت در مرکز استان بسیار سرعت یافت و فعالیت‌های فرهنگی بسیاری در سطح شهر انجام شد.

علی‌جان شمشیربند اظهار کرد: برای حرکت به سمت توسعه نباید به گذشته نگاه کرد بلکه با نگاه به جلو و آینده باید فعالیت‌های توسعه‌ای را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای نمی‌خواهند ساری به عنوان مرکز استان پیشرفت کند، افزود: دست‌هایی پشت پرده است که مانع توسعه مرکز استان می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سختی فعالیت هنری کاریکاتوریست‌ها، گفت: علم و دانش جسارت می‌خواهد که شما با هنرمندی خود آن را نشان می‌دهید.

وی ادامه داد: شما هنرمندان می‌توانید با هنر خود مدیران استانی و شهرستانی را نقد کنید.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم نیز از کتاب جشنواره کاریکاتور «محله ما» رونمایی شد و از داوران و منتخبان با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل به عمل آمد.

جواد تک‌جو از تهران، مجتبی حیدرپناه از آباده و عباس ناصری از بجنورد به عنوان نفرات برتر جشنواره کشوری محله ما معرفی شدند که علاوه بر دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره، به ترتیب 15، 10 و 8 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text