منازل مسکونی حاشیه رودخانه چالوس خالی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، محمد‌ناصر زندی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده مرزن‌آباد، اظهار کرد: با بارش شدید باران که از دو روز گذشته در این شهرستان آغاز شده است، شاهد وقوع سیل در بخش‌هایی از شهرستان و بخش مرزن‌آباد هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت حضور اعضای ستاد بحران مازندران در چالوس و به‌ویژه بخش مرزن‌آباد افزود: با جاری شدن سیل همراه با درختان، بوته‌ها و سنگ‌های مسیر به‌سمت پایین‌دست بخش مرزن‎آباد، ستاد بحران چالوس اقدام به خالی کردن منازل مسکونی حاشیه رودخانه کرد.

زندی با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد 8 دهنه پل روستایی و بسیاری از نقاط جاده چالوس دچار خسارت و تخریب شده است، افزود: تعداد زیادی از واحد‌های پذیرایی که در حاشیه رودخانه چالوس قرار داشته و همچنین تعدادی از طویله‌های حیوانات نیز در جریان این سیل آسیب دید.

وی مهم‌ترین بخش خسارت را در حوزه راه عنوان کرد و ادامه داد: در منطقه دربند چالوس نیز بیش از 50 درصد جاده تخریب شده و قسمت شمال و جنوب جاده کنداون را مسدود کرد که در حال حاضر تیم راه و شهرسازی شهرستان در تلاش است تا بتوانند به‌طور موقت نسبت به بازگشایی محور اقدام کند.

فرماندار چالوس تصریح کرد: تیم راه و شهرسازی نیز در حال برآورد خسارت‌های وارده در بخش راه روستایی و همچنین جاده چالوس است که بعد از جمع‌بندی نهایی خسارت وارده، اعلام می‌شود.

این مسئول در پایان درباره میزان خسارات وارده در چالوس گفت: در حال حاضر تیم ستاد بحران این شهرستان در آماده‌باش کامل قرار دارد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز از صبح امروز در حال جمع‌آوری آمار و اطلاعات مربوط به خسارات وارده است.

فرماندار چالوس 2

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text