جمعه 31 فروردین 1403

مجموعه هتل نارنجستان 3

پروژه نارنجستان ۳
هتل آپارتمان نارنجستان ۳  در زمینی به مساحت ۱۴۴۰۰ مترمربع محصور میان دریا و جنگل ، با دورنمایی از طبیعت بکر کوهستانی سرزمین مازندران  و در نزدیک ترین فاصله از  دریا و با ساحل اختصاصی به طول بیش از ۱۵۰ متر در شهرستان نوشهر یکی از خوش آب و هواترین  مناطق شمالی کشور طراحی گردیده است.

موقعیت خاص جغرافیایی زمین و همجواری با سواحل دریای خزر از یک سو و قرارگیری درمسیر جاده ساحلی شمال کشور موسوم به خط کناره از سوی دیگر سبب شده است تا این بنا در نوع خود در منطقه بی مثال و منحصر به فرد گردد.
این هتل ،  در ۸ بلوک  و با زیربنایی به مساحت ۷۵۰۰۰  مترمربع شامل ۲۱۲ واحد مسکونی به صورت سوییت های تک خوابه ، دو خوابه ، واحدهای دوبلکس دو خوابه و سه خوابه  و پنت هاوس ، ۳۹ واحد تجاری ، فضای ورزشی، رستوران ، پارکینگ و دیگر خدمات تفریحی و رفاهی  پیش بینی شده  و  با توجه به تنوع تعداد طبقات در
بلوک های مختلف ، ارتفاع آن از ۹ الی ۱۵ طبقه در بلوک ها متغیر می باشد.
از مشخصاتی که این هتل آپارتمان را از سایر موارد مشابه در ایران متمایز می سازد ، لابی مجلل آن می باشد که به لحاظ تنوع بصری و استفاده از مواد و مصالح به روز در هتل های برجسته بین المللی و همچنین امکاناتی از قبیل فضاهای گوناگون ورزشی، Gym  و فضای استاندارد خانه داری و خدمات و همچنین اسکله تفریحی آن در جهت غنای خدمات به کار گرفته خواهد شد.
ساخت این بنا از سال ۱۳۸۲ آغاز شد و پس از طی مراحل اولیه اجرا ( آماده سازی زمین ، شمع کوبی و اجرای اسکلت )  ، در خلال سال های ۱۳۸۵ الی ۱۳۸۹ بخش قابل توجهی از ساخت و ساز توسط گروه اجرایی وقت صورت پذیرفت و با تکمیل سازه به صورت اسکلت فلزی و قسمت اعظمی از معماری بنا ( طبق نقشه های مشاور وقت ) ، در وضعیت کنونی  و در سال ۱۳۹۰ به شرکت توسعه و ساختمان نارنجستان گستر واگذار گردید.
شرکت توسعه و ساختمان نارنجستان گستر با هدف ایجاد پروژه ای جدید با کاربری تفریحی – توریستی تحت عنوان “هتل آپارتمان نارنجستان ۳ ” ، قصد دارد با بهره گیری از روش های نوین طراحی هتل آپارتمان ، حیات مجدد را به این بنا بازگردانده و بار دیگر با قلبی تپنده از جنس نارنجستان ، پویایی و حیات را در تکه ای از خاک عزیز ایران و آب های آبی مازندران جاری سازد.
گروه ساختمانی نارنجستان به مدیریت مهندس سعید موهبت با همکاری گروه مهندسین مشاور راحمی نژاد ، عهده دار اجرا ، باز سازی واحیای این بنا بوده و در صدد است تا با به کار گیری از روشهای طراحی جدید و نیروی فنی کارآمد و براساس اصول اجرایی حاکم بر پروژه های ساختمانی نارنجستان،  ساخت این بنا را به سرانجام برساند.
در حال حاضر مراحل اولیه طراحی و زمینه اجرای مجدد و بازسازی بنا فراهم گردیده و در آینده ای نزدیک با اجرایی شدن اهداف فوق ، اطلاعات تکمیلی پروژه و همچنین چگونگی واگذاری واحدهای تجاری و مسکونی به صورت پیش فروش  و مالکیت زمانی اطلاع رسانی خواهد شد.
منتظر نارنجستان ۴ باشید…

 

713_C15 copy

 

713_C13 copy

 

713_C12 copy

 

713_C11 copy

 

713_C09 copy

 

713_C08 copy

 

713_C07 copy

713_C04 copy

Check Also

برج تجاری مسکونی آفرینش رامسر

معرفی  شهر رامسر با داشتن مناظر طبیعی بی بدیل در محاصره شگفت انگیز کوه، دریا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text