قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي مازندران افتتاح شد

به گزارش پايگاه خبري پليس، در آيين افتتاح قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي استان مازندران که با حضور دکتر “عليرضا يونسي” معاون سياسي امنيتي استاندار ، سرهنگ” روح الامين قاسمي” جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران، سرهنگ “مهراب رياحي” معاون هماهنگ کننده استان، معاونان و روساي پليس هاي تخصصي همراه بود، قرارگاه نوروزي به دست معاون سياسي امنيتي استاندار افتتاح ومورد بهره برداري قرارگرفت .

براساس اين گزارش، در اين مراسم سرهنگ” روح الامين قاسمي” در گزارشي به تشريح اقدامات و برنامه هاي فرماندهي اننظامي استان مازندران در برقراري نظم وامنيت تعطيلات نوروز پرداخت .

وي بااشاره به راه اندازي قرارگاه نوروزي يکي از اهداف مهم پليس را ارائه رصد و کنترل اقدامات ماموران در طرح انتظامي ترافيکي نوروز، ارائه خدمات مضاعف به شهروندان و مسافران نوروزي ، اطلاع رساني به موقع و هماهنگي با ستاد تسهيلات سفر عنوان کرد .

در ادامه دکتر يونسي معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران در سخناني ضمن تبريک در پيش بودن حلول سال نو ، ايام فاطميه و سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) را تسليت گفت .

وي در ادامه از تلاش و زحمات فرماندهي انتظامي استان مازندران در راستاي برقراري نظم و امنيت قدرداني کرد وخطاب به سبزپوشان نيروي انتظامي گفت : شما خواب و استراحت را بر خود حرام مي کنيد و امنيت ،آسايش و آرامش را براي مردم با ارمغان مي آوريد و روح اميد به آينده و زندگي را در آنان زنده مي کنيد .

دبير شواري تامين استانداري مازندران به اقدامات و فعاليت هاي يک سال و نيم گذشته فرماندهي انتظامي استان مازندران در پاکسازي بيش از 30نقطه آلوده استان اشاره کرد و افزود : با همت والاي شما عزيزان استان مازندران در همه شاخص هاي جرائم روند رو به کاهشي را تجربه کرده است .

يونسي از علل و عوامل مهم استقبال مردم ايران از استان مازندران در ايام تعطيلات بهار و تابستان را، داشتن مواهب الهي کوه ، دريا و جنگل و زيبايي طبيعت و امنيت حاکم بر استان که به برکت وجود پليس مقتدر است، برشمرد .

در ادامه مسئولان از بخش هاي مختلف قرارگاه نوروزي پليس و اقدامات و برنامه هاي در دست اقدام پليس بازديد کردند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text