فروش واحدهای نارنجستان امیرآباد

پس از تجربه موفق شهرک ساحلی مسکونی بهار نارنج در منطقه ایزدشهر، این بار در جوار جنگل های بکر مازندران و در کیلومتر ۸ جاده محمودآباد، در  منطقه تفریحی توریستی امیر آباد از توابع ایزدشهر در شهرستان نور، برگی نو در کارنامه ی ساختمانی نارنجستان رقم خورده است.
مجتمع مسکونی امیرآباد در زمینی به مساحت ۳۷۶۷ متر مربع شامل ۱۲۸ واحد مسکونی و در مجموع با زیربنای حدود ۱۸۰۰۰ متر مربع در ۷ طبقه مسکونی در دست ساخت می باشد. همچنین در طبقه زیر همکف و همکف برنامه ریزی به گونه ای صورت پذیرفته است که تمام واحدها دارای پارکینگ اختصاصی و فضای انباری بوده و نیز فضای عمومی و لابی ورودی مجموعه جهت اجتماعات عمومی و گردهمایی ساکنین در نظر گرفته شده است. در طراحی این مجموعه فضاهایی نیز  به عنوان فضای ورزشی و تفریحی با توجه به نیاز ساکنین آن پیش بینی شده است. طراحی این مجموعه با دستان توانای گروه مهندسین مشاور راحمی نژاد صورت گرفته است و گروه ساختمانی نارنجستان مسئولیت اجرای این مجموعه منحصربفرد  و کار آمد را عهده دار می باشد.
همجواری با مجتمع تجاری نارنجستان و دسترسی آسان به هتل نارنجستان و سواحل زیبای خزر و نیز جنگل های بکر مازندران و پتانسیل بالای منطقه درخصوص  تامین نیازهای تفریحی توریستی و نیز ایجاد ارزش افزوده در سرمایه گذاری ، وجه تمتیز این پروژه با سایر موارد مشابه ، محسوب می گردد. در حال حاضر نقشه های معماری پروژه آماده اجرا گردیده اند و در راستای این امر بسترسازی و تحکیم آن برای اجرای عملیات ساختمانی در حال انجام می باشد. اسکلت این بنا از نوع بتنی اجرا خواهد شد که در آینده ای نزدیک پس از اجرای فونداسیون، عملیات بتن ریزی آن کلید خواهد خورد. جهت اطلاع سرمایه گذاران این پروژه خلاصه عملیات اجرایی انجام شده تا کنون اعلام می گردد :
عملیات اجرا شده و در حال اجرا در مجتمع مسکونی امیرآباد :
·         بیش از ۲۰۰۰ متر مکعب گودبرداری در کمتر از ۵ روز انجام پذیرفته است.
·         تحکیم بستر و رگلاژ آن توسط مخلوط و اجرای بتن مگر
·         اجرای بیش از ۶۵۰ میکروپایل هر یک با ظرفیت تحمل بار حدود ۳۰ تن
عملیات ساختمانی در این پروژه مانند دیگر پروژه های در دست اجرای گروه ساختمانی نارنجستان بی وقفه و با سرعت و تا تحویل آن به سهامداران و مالکین به کار خود ادامه خواهد داد. سرمایه گذاری در این پروزه از طریق خرید سهام و همچنین پیش فروش واحدهای مسکونی امکان پذیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود با واحدهای فروش زیر تماس حاصل نمایید :
دفتر فروش تهران :۰۲۱۲۸۶۳
هتل نارنجستان : ۰۱۱۴۴۵۸۱۱۱۱

نارنجستان امیرآباد

Check Also

ویلا تریبلکس ساحلی در نوشهر

متراژ زمین: 400 متراژ بنا: 450 تعداد اتاق: 4 اتاق کد ملک: 3570 سن بنا: نو ساز شکل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text