جمعه 31 فروردین 1403

سیف برگر کلاردشت

فست فود سیف برگر، از سال 1372 با سرمایه گذاری و مدیریت آقای محمد علی سیف و پسران (فرشید و فریبرز سیف) با طراحی و ساخت مکان رستوران آغاز به کار نمود.ساخت ساختمان فست فود، حدودا طی یک سال 1372 طول کشیده و از فروردین 1373 به بهره برداری رسید.وجه تسمیه رستوران سیف برگر، از ترکیب هوشمندانه دو کلمه سیفکه از طرفی فامیلی بنیانگذاران، موسسان، سرمایه گذاران و مالکان رستوران میباشد؛ و از طرفی دیگر، کلمه لاتین safe” به معنی سالم و سلامت، به همراه کلمه “برگر“burger” (مخفف کلمه همبرگر) به معنی ساندویچ میباشد

.شعار سیف برگر، “مشتریان ما، اعضای خانواده ما” . براساس این شعار، مسئولیت بزرگی بر دوش سیف برگر می باشد. و بر سلامت غذا ها، نظارت بیشتری دارد.

سیستم مدیریتی سیف برگر، بر اساس مدیریت خانوادگی” (Family Workers( میباشد.

پدر خانواده، آقای محمد علی سیف مدیر، سیاست گذار و سکان دار این مجموعه میباشند.
مادر خانواده، خانم زیور مختارپور مصباح مدیر و ناظر در آشپزخانه رستوران و طراح و سازنده فرمول و رسپی غذا ها و سس های مخصوص، بهترین و لذیذ ترین ترکیبات غذایی را برای میهمانان خود مهیا میسازد.
فرشید سیف، مسئول و ناظر بر ساندویچها و سالادهای مخصوص رستوران میباشند.
فریبرز سیف، مسئول و ناظر بر پیتزا ها و هماهنگی کلی در رستوران میباشند.

سیف برگر، افتخار دارد پس از گذشت 20 سال سابقه کار سخت و تلاش صادقانه به صورت کار گروهی و خانوادگی، یکی از بهترین، قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های ساتراپیمازندران در شهرستان کلاردشت میباشد.

شایان ذکر است که زسیدن و دستیابی به این جایگاه، هرگز بدون حمایت، اعتماد و حسن نیت مشتریان عزیز و یا بهتر بگوییم؛ اعضای خانواده بزرگ سیف امکان پذیر نبوده و سیف برگر همیشه از مشتریان خود سپاسگذار بوده و همیشه منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان خود میباشد. تا بتواند با این راهنمایی های ارزشمند، کیفت کار و خدمات خود را بالاتر ببرد.

سیف برگر
مازندران – کلاردشت – انتهای بلوار پاسداران، دوراهی رودبارکتلفن: 90 23 262 – 0192

Check Also

پیتزا سیب (بابل)

پیتزا سیب (بابل) با توجه به نظرات مشتریان این رستوران، غذا بسیار خوب ،محیط بسیار …

3 comments

  1. ساندويچ هاي خيلي خوشمزه اي داره

  2. بهترین فست فود شمال ایران . واقعا خوشمزه و با کیفیت .

  3. بدترین غذای کلاردشت دارن 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text