رانش سنگ در مسیر گردشگری جواهر ده رامسر/ ترافیک سنگین شهرهای نوشهر، چالوس و رامسر

رستم زرودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره وقوع سیل در منطقه غرب استان مازندران اظهار داشت: اوج بارش باران در روزهای اخیر مازندران در شهرستان رامسر بود که حدود 151 میلی‌متر باران بارید.

وی با اعلام اینکه لایروبی رودخانه نیز در این مسیر از قبل از شروع فصل بارندگی شروع شده بود، تصریح کرد: به دلیل شدت بارندگی در حوزه شهری و روستایی شاهد آب‌گرفتی بودیم.

این مسئول به رانش سنگ در محور روستایی در منطقه گردشگری جواهرده رامسر اشاره کرد و گفت: به دلیل شدت بارندگی جاده این محور روستایی بسته شده بود که با حضور نیروهای راه و شهرسازی مازندران در حال حاضر تردد در جریان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در ادامه به کنترل سیل در منطقه سیل‌زده غرب استان مازندران اشاره کرد و گفت: در حوزه روستایی و شهری چالوس به ویژه در منطقه اشکاردشت دچار آبگرفتگی شدید هستیم.

این مسئول بیان داشت: آب‌گرفتگی در خیابان فرهنگ چالوس نیز مهار شد و در روستاهای نیرنگ، کوشک، بهجت و تک‌خیر در حوزه شهرستان نوشهر نیز شاهد آب‌گرفتی شدید معابر شدیم.

زرودی از آسیب‌جدی به حوزه آبرسانی در منطقه مجتمع ملک‌آرا در شهرستان نوشهر که از آب چشمه و قنات تامین می‌شد، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر آب شرب این منطقه قابل استفاده نیست که تلاش داریم با تانکر آب، مشکل مردم را به صورت موقت حل کنیم.

وی در پاسخ سئوالی درباره خسارت سیل به تاسیسات برق و گاز منطقه، افزود: مشکل قطعی برق در منطقه وجود ندارد.

مدیرکل بحران استانداری مازندران در ادامه از کاهش بارندگی در منطقه غرب استان مازندران تا ساعت 22 امشب خبر داد و  اضافه کرد: با توجه به آب‌گرفتگی معابر در مناطق شهری غرب استان مازندران تردد در داخل شهر به کندی پیش می‌رود و تلاش داریم با هماهنگی با مسئولان شهری شاهد کاهش مشکلات باشیم.

زرودی در پاسخ به این سئوال که با توجه به تعطیلات عید قربان و حضور گردشگران در این منطقه آیا مشکل خاصی برای حضور گردشگران وجود دارد گفت: مورد خاصی در این ارتباط به گزارش نشد ولی ترافیک در محورهای شهری غرب استان به دلیل آبگرفتگی سنگین است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text