حقوق ماهانه ۲۰ هزار آموزگار مازندران افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید علی قاسمی تروجنی بعد از ظهر امروز در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری، اظهار داشت: باید در جهت هوشمندسازی مدارس استان گام‌های بیشتری برداشته شود.

وی افزود: امیدواریم از وجود خیران برای هوشمندسازی بیشتر مدارس استان گام‌های اساسی برداشته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه جلسه سازماندهی و استقرار پایه نهم در استان، برگزار شده است، تصریح کرد: پایه نهم آموزش متوسطه از سال تحصیلی آینده در مازندران اجرایی می‌شود.

قاسمی از برگزاری گردهمایی آموزشی برنامه تعالی مدیریت مدرسه خبر داد و افزود: نظام زیست فناوری دانش آموزی در مازندران راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه 35 پژوهشگر برتر فرهنگی استان در هفته پژوهش تجلیل شدند، گفت: مرحله سوم اردوهای راهیان نور در استان اجرایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری دوره آموزش مدرس دبیران دینی در استان خبر داد و افزود: المپیاد درون مدرسه‌ای در هزار مدرسه مازندران برگزار شد.

قاسمی با اشاره به اینکه حقوق 20 هزار آموزگار ابتدایی مازندران افزایش یافت، گفت: 10 هزار فقره تسهیلات بانکی 12 درصد به فرهنگیان استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان مازنی در مسابقات تیمز و پرلز رتبه برتر کشور را کسب کردند، افزود: مدال آوری دانش آموزان ورزشکار در ماه گذشته در استان بالا بوده است.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text