تصادف در بابل یک کشته و 4 مصدوم بر جای گذاشت

مهدی غلام‌نیا روشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار کرد: امروز طی گزارش مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف پژو 405 با پیکان در جاده حبیبی اتاقسرا بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 تکنسین‌های پایگاه گتاب و بندپی‌ شرقی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به اینکه نخستین اکیپ از تکنسین‌های اورژانس 115 در مدت زمان سه دقیقه و دومین اکیپ اورژانس 115 در مدت زمان هفت دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شدند، افزود: در این حادثه راننده پیکان که مرد 35 ساله ای بود به علت شدت جراحات در دم جان سپرد و تلاش تکنسین‌های اورژانس 115 برای احیای وضعیت بیمار به علت شدت جراحات و خونریزی زیاد ثمری نداشت.

سخنگوی اورژانس 115 بابل تصریح کرد: مصدومان این حادثه که راننده خودرو پژو مردی 32 ساله و سه سرنشین خودرو پژو که مردی 24 ساله، زنی 27 ساله و دختر بچه ای هفت ساله بودند از ناحیه سر، صورت و کتف دچار آسیب‌دیدگی شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 پس از اقدامات پزشکی از قبیل سرم‌تراپی، اکسیژن‌تراپی، آتل‌گیری و IV برای مصدومان این حادثه آنها را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

غلام‌نیا گفت: اگر رانندگان از کمربند ایمنی استفاده می‌کردند شاهد مرگ راننده خودرو پیکان و مصدوم شدن راننده و سرنشین خودرو پژو نبودیم.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text