ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مازندران

سرهنگ جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری گفت: به مناسبت مراسم سوگواری اربعین حسینی محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود.

وی اظهارکرد: با توجه به وضعیت جوی مازندران لازم است رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران بیان‌داشت: تردد تمامی کامیون‌ها به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای شنبه 22 آذر ماه امسال در محور هراز ممنوع است.

محمدنژاد ادامه داد: تردد کامیون‌ها در محور قائمشهر به فیروزکوه و برعکس از ساعت 6 صبح تا 24 روز شنبه 22 آذر ماه امسال ممنوع است.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز شنبه 22 اذر ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران افزود: همچنین با اعلام ماموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز شنبه 22 آذر ماه امسال از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد یادآور شد: در حال حاضر لاین شمال به جنوب  و لاین جنوب به شمال آزادراه تهران ـ شمال مسدود است و رانندگان می‌توانند از جاده قدیمی تردد کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران، اظهار داشت: در حال حاضر از نارنجستان آمل  و تونل یک در محور هراز ترافیک به‌صورت نیمه‌سنگین است.

محمدنژاد با اعلام اینکه در محور سوادکوه نیز در مسیر شیرگاه ترافیک به‌صورت نیمه‌سنگین است،افزود: محور کندوان نیز خروجی آزادراه و کف هزارچم ترافیک به‌صورت نیمه‌سنگین است.

فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی مازندران به دلیل حجم زیاد خودروها است، گفت: لازم است با توجه به وضعیت جوی استان  رانندگان تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930922000424#sthash.IGUqVc8J.dpuf

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text