ترافیک نیمه‌سنگین به سمت مازندران

علی نیک‌روش دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به وضع ترافیکی در محور فیروزکوه اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک به سمت استان مازندران نیمه‌سنگین و به سمت پایتخت روان است.

وی با بیان اینکه تردد تریلر و کامیون‌ها از ظهر امروز در محور فیروزکوه ممنوع شد، افزود: این ممنوعیت تا ساعت 24 امروز در این محور ادامه دارد.

فرمانده پلیس‌راه دماوند – فیروزکوه با اشاره به اینکه مشکل خاصی در تردد خودروها وجود ندارد، تصریح کرد: نیروهای پلیس در جاده‌ها حضور دارند تا اتفاقی برای مسافران رخ ندهد.

نیک‌روش ادامه داد: همچنین 14 دوربین فعال در محور فیروزکوه وجود دارد که تخلفات رانندگی را به ثبت می‌رساند و قبض جریمه آنها مقابل پلیس‌راه تقدیم می‌شود.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی محور فیروزکوه به مناسبت تعطیلات ایام عید سعید فطر بیان کرد: از فردا به طور مجدد تردد تریلر و کامیون‌ها در این محور ممنوع می‌شود و این محدودیت تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس‌راه دماوند – فیروزکوه توصیه کرد: رانندگان از سرعت غیرمجاز پرهیز و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های مأموران پلیس نیز توجه کنند.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text