اولین پرواز مسیر نوشهر – اهواز انجام شد

رییس ایستگاه هواپیمایی غرب مازندران در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت : در این مسیر هوایی هر هفته دو پرواز در روزهای شنبه و چهارشنبه انجام می شود.

محمدرضا صلح جو افزود : طبق برنامه یک فروند هواپیمای فوکر 50 شرکت هواپیمایی نفت ساعت 9 صبح روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته از فرودگاه اهواز پرواز و در ساعت 10 و 50 دقیقه درفرودگاه نوشهر به زمین خواهد نشست و سپس ساعت 11 و 30 دقیقه نیز پرواز برگشت را انجام خواهد داد.

وی گفت : درصورت حمایت مسوولان در فروگاه نوشهر ظرفیت انجام پرواز در مسیرهای دیگر داخلی مانند قشم ، کیش و بندرعباس آباد هم وجود دارد.

صلح جو خواستار حمایت همه جانبه مسوولان محلی بوِیژه شهرداران شهرهای غرب مازندران برای ماندگاری خطوط پروازی به شهرهای مختلف کشور از فرودگاه نوشهر شد .

رییس شورای شهر نوشهر نیز در این آیین گفت : شورای شهر نوشهر آمادگی دارد تا در راستای برقراری خطوط پروازی در شهرستان گردشگر پذیر و زیبای نوشهر هرگونه همکاری را با مسوولان ذیربط داشته باشد.

اکبر اسماعیل نژاد افزود : فرودگاه درحقیقت به عنوان یک زیر ساخت و ظرفیت بسیار مهم برای جذب گردشگر در منطقه به شمار می آید ، بنابر این باید علاوه بر حفظ آن تلاش کنیم با حمایت و هم افزایی بیشتر مسوولان نسبت به گسترش پروازهای داخلی و حتی خارجی در این فرودگاه اقدام نماییم.

با برقراری خط پروازی جدید ، شمار پروازهای هفتگی فرودگاه نوشهر به هفت سورتی افزایش یافته است.

هم اینک هرهفته پنج سورتی پرواز در مسیرهای رفت و برگشت نوشهر – مشهد و نوشهر – شیراز در فرودگاه نوشهر انجام می شود.

غرب مازندران دارای دو فرودگاه یکی در نوشهر و دیگری در رامسراست

نوشهر اهواز

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text