چهارشنبه 29 فروردین 1403

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

رییس پلیس راه استان مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید غدیر از امروز چهارشنبه ۱۵مرداد تا یکشنبه ۱۹مرداد در جاده‌های اصلی مازندران اجرا می‌شود.
سرهنگ قدمی افزود: محدودیت‌های اعمال شده در این ایام به شرح زیر است:

محور کندوان:
الف – تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت۱۲ امروز چهارشنبه ۱۵و فردا پنجشنبه ۱۶مرداد تا ساعت ۲بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران – شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت۱۵ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵و۱۶ مرداد تا ساعت ۲بامداد روز‌های بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
ب – تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت۱۲ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷و۱۸ مرداد تا ساعت ۲بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت۱۵ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷و۱۸ مرداد تا ساعت ۲بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران – شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز :
– تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت۱۵ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷و۱۸ مرداد تا ساعت ۲بامداد روز‌های بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت۱۷ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷و۱۸ مرداد تا ساعت ۲بامداد روز‌های بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.
در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج – چالوس اعمال خواهد شد.

تردد وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی):
محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.
محور هراز: الف- تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع می‌باشد.
ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲تا۲۴ روز چهارشنبه ۱۵مرداد از محور هراز ممنوع می‌باشد.
ج- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت۶ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۶، ۱۷و۱۸ مرداد تا ساعت ۲بامداد روز‌های بعد، از محور هراز ممنوع می‌باشد.
محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر – سمنان و بالعکس:
– تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵مرداد از مسیر جنوب به شمال محور فوق ممنوع بوده و همچنین از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز شنبه ۱۸مرداد تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر – فیروزکوه – تهران ممنوع می‌باشد.

تردد موتورسیکلت:
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ظهر امروز چهارشنبه ۱۵مرداد تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۱۹مرداد از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
تبصره- تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text