اختصاص 180 میلیارد ریال برای ساماندهی طرح دریا در مازندران

ساری- ایرنا- مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: 180 میلیارد ریال به اجرای ساماندهی طرح دریای مازندران اختصاص یافت که این مبلغ به 250 میلیارد ریال قابل افزایش است.

ˈ

احمد مظفریˈ چهارشنبه شب در حاشیه برگزاری همایش تجلیل ازخبرنگاران در سالن ارشاد نکا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرمانداران بعنوان متولیان طرح دریای مازندران از سوم خرداد با تمام توان در این رابطه وارد شدند.

وی با بیان اینکه برای فرمانداران 16 گانه کمیته هایی تعریف شده است، اظهار داشت: در سال گذشته برای طرح ساماندهی دریا 9 کمیته تعریف شده بود که در سال جاری کمیته جلوگیری از غرق شدگان نیز به آن اضافه شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به تعداد غرق شدگان در دریای مازندران در سال جاری خاطر نشان کرد: از سوم خرداد تا کنون 42 نفر از هموطنان ما در دریای مازندران غرق شدند که تنها یک نفر در طرح سالم سازی دریا بوده است و مابقی خارج از طرح بوده اند.

مظفری با اشاره به پرداخت تمام معوقات ناجیان غریق در مازندران گفت: تمام مطالبات ناجیان غریق که از گذشته برجای مانده بود، در اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری پرداخت شد و در سال جاری کل حقوق ناجیان غریق دریافت و به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز شد.

وی تعداد ناجیان غریق را در سال گذشته حدود 530 ناجی دانست و ادامه داد: امسال این تعداد دو برابر شده است تا از ظرفیتهای ناجیان برای کنترل بیشتر در طرح های مختلف سالم سازی دریا استفاده شود.

مظفری گفت: در طرح ساماندهی دریا در سال جاری سازمان هایی همچون اداره کل ورزش و جوانان، هلال احمر و دریابانی برای مدیریت بهتر این طرح ها مشارکت جدی تر دارند

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text