آمادگی کامل راهدارهای مازندران در فصل تابستان

به گزارش ایلنا از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، حیدر نوروزی در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی اظهار کرد: راهداران برای ایمن‌سازی محورهای استان در ایام تابستان آمادگی کامل دارند.

وی افزود: این اداره‌کل با شروع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن‌سازی محورهای خود را با شتاب و سرعت بیشتری در دست اجرا دارد که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت، خط‌کشی، نصب جداکننده‌ها و نصب انواع تابلوهای هشدار دهنده، انتظامی و اطلاعاتی در سطح همه محورهای اصلی، فرعی و روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با قدردانی از فعالان بخش‌های مختلف حمل و نقل در استان، از مازندران به عنوان یک استان ویژه و استراتژیک در منطقه یاد کرد.

این مسئول افزود: یکی از ویژگی‌های مثبت توسعه حمل و نقل، رونق بخش صنعت و بهره‌گیری مناسب کارخانجات از نهایت ظرفیت تولید است.

نوروزی بیان کرد: بیست‌ویکمین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی با حضور علی نبیان معاون عمرانی استانداری، دبیر شورای ترافیک و همه اعضای این کمیسیون همانند پلیس راه، پزشکی قانونی، حمل و نقل و پایانه‌ها، استاندارد و تحقیقات صنعتی، اورژانس و دیگر مسؤلان می‌تواند نویدبخش تصمیم‌گیری‌های اساسی در زمینه راه و شهرسازی مازندران باشد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text