سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

آتش‌نشانی بهشهر فاقد نردبان و تشک امداد و نجات است

حسین سراجی صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر با بزرگداشت نام و یاد شهدای آتش‌نشان پلاسکو و همه شهدای آتش‌نشان افزود: وجود شیر آتش‌نشانی در مجتمع‌های تجاری و اماکن پرجمعیت از مسائل و دغدغه‌های مهم ما است که باید برای نصب آن با فوریت اقدام شود.

وی گفت: در حال حاضر ۲۰ شیر آتش‌نشانی برای نصب آماده است که تنها ۷ شیر نصب‌شده است و برای نصب مابقی شیر آتش‌نشانی باید با همکاری و همراهی بیشتر مسئولان وارد عمل شویم و علاوه بر تجهیزات ازنظر نیروی انسانی هم با کمبود نیرو مواجه هستیم و باید برای کادرسازی در این بخش هم تلاش بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بهشهر با اعلام اینکه وجود ۴۵ نیروی آتش‌نشان در سه ایستگاه آتش‌نشانی و برای هفت خودرو اطفای حریق کم است و باید با افزایش نیروهای آتش‌نشان، خدمات بهتر به مردم ارائه کنیم.

سراجیی افزود: ماهانه ۴۰ تا ۵۰ برگ حادثه و اعزام خودرو در بهشهر صادر می‌شود که درمجموع در سال جاری ۸۰۰ مورد عملیات انجام‌شده است.

وی ادامه داد: نصب جعبه F در ساختمان‌ها نکته مهم در مقررات ایمنی ساختمان‌ها است که در بهشهر در حال انجام است و امیدواریم در ساخت بنا و ساختمان به مسائل ایمنی و نصب جعبه F در ساختمان برای افزایش ایمنی تلاش شود.

سراجی گفت: حادثه پلاسکو پیام خاصی برای همه ما داشت و به ما آموخت که آتش‌نشان باید با عشق بیشتری کار کند، توجه به ایمنی موردتوجه جدی قرار گیرد و همه آحاد جامعه باید برای افزایش ایمنی تلاش کنند.

اصحاب بسیج رسانه بهشهر با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی بهشهر ضمن اهدای فاتحه و گل برای شهدای آتش‌نشانی یادو نام آنان را زنده نگه داشتند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text