سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

طوفان سقف 15خانه را در آمل با خود برد

احمد منفرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خانه های خسارت دیده در روستاهای ‘ کچب کلوا ‘ و ‘ سفلی ‘ بخش دابودشت واقع است که بر اساس اعلام کارشناسان ، باد سقف هفت خانه را به طور کامل با خود برده است و به سقف هشت خانه دیگر هم بین 50 تا 70 درصد خسارت وارد کرد.
وی ادامه داد : همچنین تندباد نسبتا شدید شب گذشته سبب شکسته شدن سرشاخه های درختان و افتادن بر روی سیم های برق شد که قطعی برق را برای برخی از مناطق شهر آمل در پی داشت .
فرماندار آمل گفت : از صبح امروز اعضای تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر چندین سقف نایلون پلاستیکی برای پوشش موقتی به روستاهای طوفان زده ارسال کردند .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، طوفانی که 12 شهریور با سرعت 90 تا 110 کیلومتر مازندارن را در نوردیده بود ، بیش از 240 میلیارد ریال به خانه ها ، واحدهای تولیدی ، خدماتی و آموزشی شهرستان آمل خسارت وارد کرد.
طوفان 20 روز پیش سبب تخریب سقف 903 خانه شهری و روستایی ، 400 واحد گلخانه و مرغداری و 45 واحد شالیکوبی شد و به دهها مسجد ، تکیه ، مدرسه و فضاهای ورزشی از 30تا 100 درصد خسارت وارد کرد.
بارندگی رگباری همراه با تندباد از اوایل بامداد امروز در مازندران شروع شد و بر اساس اعلام هواشناسی تا ظهر فردا دوشنبه ادامه می یابد .

طوفان آمل

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text