سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

پروژه مسکونی نارنجستان امیرآباد

پروژه مسکونی نارنجستان امیرآباد
مجتمع مسکونی نارنجستان امیرآباد، در منطقه تفریحی توریستی امیر آباد از توابع ایزد شهر و در زمینی به مساحت حدوداً ۳۷۵۰ مترمربع و در مجموع با زیربنای حدوداً ۱۸۰۰۰ مترمربع در دست ساخت می باشد.

این بنا در دو بلوک شمالی و جنوبی در ۷ طبقه ارتفاع و در مجموع با مساحت ۱۳۰۰۰ متر مربع و ۱۲۸ واحد مسکونی طراحی شده است.

همچنین در طبقه زیرزمین و همکف برنامه ریزی به گونه ای صورت پذیرفته است که انباری و پارکینگ اختصاصی جهت اکثر واحدهای مسکونی تامین گردد که در مجموع مساحتی بالغ بر ۴۵۰۰ مترمربع را به خود اختصاص داده است. طراحی این مجموعه بادستان توانای گروه مهندسین مشاور راحمی نژاد صورت گرفته است وگروه ساختمانی نارنجستان مسئولیت اجرای این مجموعه مسکونی منحصربه فرد وکارآمد را عهده دار می باشد.
امکانات پیش بینی شده در پروژه
در طراحی امکانات این پروژه تمام استانداردها در نظر گرفته شده، واحد ها دارای پارکینگ و انبار اختصاصی است. فضای عمومی و لابی ورودی مجموعه در طبقه همکف جهت اجتماعات عمومی و گردهمایی ساکنین طراحی شده است.دسترسی به طبقات با اختصاص چهار دستگاه آسانسور و راه پله اختصاصی برای هر یک از بلوک ها امکان پذیر می باشد.در برنامه طراحی این مجموعه فضاهایی نیز به عنوان فضای ورزشی و تفریحی با توجه به نیاز ساکنین آن پیش بینی شده است.
موقعیت پروژه در منطقه امیر آباد(مازندران)
همجواری با مجتمع تجاری،فرهنگی،تفریحی نارنجستان و دسترسی آسان به هتل نارنجستان و سواحل زیبای خزر و نیز مناطق جنگلی منطقه از جمله پارک جنگلی نورو پتانسیل بالای منطقه در خصوص تامین نیازهای تفریحی توریستی و نیز ایجاد ارزش افزوده در سرمایه گذاری ، وجه تمایز این پروژه با سایر موارد مشابه ، محسوب می گردد.

نحوه خرید و مشارکت در سهام پروژه
در حال حاضر سرمایه گذاری در این پروژه از طریق خرید سهام و نیز پیش خرید واحدها امکان پذیر می باشد که به زودی شرایط واگذاری همراه با نقشه های واحدها به سرمایه گذاران اعلام خواهد شد. بدیهی است سهام مربوط به این پروژه در هر مرحله از اجرای پروژه، قابل خرید و فروش و یا تبدیل به مالکیت واحدهای مسکونی خواهند بود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با واحد فروش در دفتر مرکزی شرکت نارنجستان (تهران)و یا واحد فروش مستقر در هتل نارنجستان ( ایزدشهر ) تماس حاصل نمایید.
نشانی پروژه:مازندران،ایزدشهر،روبروی شهرک دلکده،انتهای گلستان ۸۴
نشانی دفتر مرکزی:تهران،بلوار میرداماد،برج آرین،طبقه سوم شرقی
تلفن و فکس:۲۸۶۳-۰۲۱
هتل نارنجستان:مازندران،ایزدشهر
تلفن:۶۲۸۱۱۱۱-۰۱۲۲   فکس:۶۲۸۰۶۲۸-۰۱۲۲
نارنجستان امیرآباد

 

Amirabaad_Night_C03_Final

 

Amirabaad_Night_C03_Final(1)

 

Amirabaad_Night_C01_Final

 

Amirabaad_C04_Final

 

Amirabaad_C03_Final

 

Amirabaad_C02_Final

 

Amirabaad_C01_Final

Amirabaad_C06_Final

Check Also

برج تجاری مسکونی آفرینش رامسر

معرفی  شهر رامسر با داشتن مناظر طبیعی بی بدیل در محاصره شگفت انگیز کوه، دریا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text