جمعه 7 اردیبهشت 1403

۲۱۳ تصادف در محدوده تونل پنج محور چالوس اتفاق افتاده است

کرج – معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱۳ تصادف در محدوده تونل پنج محور چالوس اتفاق افتاده است.

داوود رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال تا دهه دوم دی‌ماه جاری در محدوده تونل شماره پنج محور چالوس ۲۱۳ حادثه تصادف اتفاق افتاده است.

وی در ادامه تعداد مصدومان ۲۱۳ حادثه تصادف در محدوده تونل شماره پنج را ۳۲۸ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۶۲ نفر مصدومانی بوده اند که در محل حادثه اقدامات درمانی را دریافت کرده و ۱۸۶ نفر دیگر مصدومانی بوده اند که به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان با اشاره به موقعیت خاص این تونل گفت: ۲۶ دی ماه جاری ۱۵ حادثه تصادف در محدوده این تونل اتفاق افتاد که در مجموع ۲۶ مصدوم بر جای گذاشت ۱۶ مصدوم سرپایی مدوا شدند و ۱۰ مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش سرهنگ رضا اکبری، رئیس پلیس راه استان البرز، در گفتگو با مهر و در پاسخ به این پرسش «چرا حوادث رانندگی در محدوده تونل شماره پنج محور کرج – چالوس بیش از نقاط دیگر این محور است» اظهار کرده بود: ریزش آب از سقف این تونل باعث افزایش حوادث رانندگی در این محدوده می شود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text