جمعه 7 اردیبهشت 1403

کشف 10 هزار عدد مواد محترقه در چالوس

سرهنگ منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس درگفتگو با خبرنگارishomalگفت : در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه و به منظور پيشگيری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقيقات پليسی موفق به شناسایی واحدهای صنفی عرضه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران با هماهنگی مرجع قضايی، در يک عمليات غافلگيرانه در بازرسی از ده واحد صنفی در این شهرستان 10 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شهروندان خواست برای پيشگيری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگيرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در اين زمينه، مراتب را با شماره تلفن 110در ميان بگذارند.

سرهنگ منتظری گفت: در فرزندان خود اين باور را ايجاد كنند كه سلب آسايش ديگران، وسيله خوبي برای شادی و سرگرمی نيست و با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جايگزين شادی آغاز سال نو نكنند.

وی افزود : پلیس مخالف شادی وسرور نیست اما بر حسب وظیفه ذاتی با کسانی که مخل نظم وامنیت وباعث سلب آسایش وآرامش مردم ،سالمندان و کودکان می شوند قاطعانه برخورد خواهد کرد

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text