یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

«کار» شعار اصلی دولت در مازندران است

ساری- استاندار مازندران گفت: برای مردم عزيز بايد عاشقانه كار كرد و نگاه ما از اول توسعه همه جانبه مازندران بوده و « كار، كار ، كار» شعار اصلی ما در استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در دیدارمدیرکل جدید صدا و سیما با وی، انتصاب ایشان را در جایگاه مدیركلی صدا و سیمای مازندران تبریك گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و گفت: مازندران متعلق به همه مردم ایران است و باید جایگاه آن در همه زمینه ها ارتقاء یابد.

استاندار مازندران تاكید كرد : مردم مازندران در همه زمینه های اعتقادی، اخلاقی و مذهبی پیشتاز و پیشگام هستند و دفاع مردم عزیز این استان از اسلام و انقلاب همیشه بارز و بی نظیر بوده است. وی تصریح كرد : آنقدر مشكلات و نابسامانی در استان وجود دارد كه ضرورت دارد همه دلسوزان استان كار و تلاش را برای توسعه استان مبنای فعالیتها و اقدامات خود کنند.

وی از مدیر كل صدا و سیمای مازندران خواست تا همان نگاه و رویكردی را كه در مراسم معارفه اش بیان نمود تداوم ببخشد و رسانه ملی به كمك توسعه استان در همه بخش ها بیاید.

در این دیدار صادق مقدسی مدیر كل جدید صدا و سیمای مازندران از عنایت استاندار مازندران تشكر نمود و گفت : در خدمت توسعه استان هستیم و برای كمك به رفع مشكلات استان و توسعه همه جانبه استان آماده ایم.

وی تاكید كرد مردم از درگیری های سیاسی و چالش ها خسته شده اند و ما به هیچ وجه به دنبال غوغاسالاری نیستیم و تلاش می كنیم تا زحمات زیادی كه در استان برای حل مشكلات كشیده می شود را منعكس کنیم

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text