شنبه 8 اردیبهشت 1403

پیگیری پروژه‌های نیمه‌کاره رامسر در سفر روحانی به مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، حسین سروری عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: در حادثه منا، هفت نفر از حاجیان رامسری جان باختند که مراسم در خور شان آنها برگزار می‌شود.

وی  با اشاره به پروژه‌های نیمه‌کاره رامسر، افزود: پروژه‌های بزرگ نیمه‌کاره‌‎ای را در این شهرستان داریم که در سفر نماینده رئیس‌جمهور به رامسر، در مورد این پروژه‌ها پیگیری‌هایی جهت تامین اعتبار تکمیلی برای اتمام آنها، انجام می‌شود.

فرماندار رامسر با تاکید بر منع انجام تبلیغات انتخاباتی در ادارات شهرستان، خاطرنشان کرد: این موضوع مهمی است و همه ادارات موظف به رعایت آن هستند.

این مسئول ادامه داد: در دولت پاسخگو، باید همه ادارات که خادم همین مردم و ملت هستند تمام هم و غم‌شان را برای رفع مشکلات مردم بگذارد و دیده می‌شود که مردم از برخی برخوردها در درون ادارات ناراضی هستند.

سروری بیان کرد: در جلسه شورای اداری، ادارات پرکار و نمونه را معرفی می‌کنیم و از جلسات آینده، ادارات کم‌کار را هم معرفی می‌کنیم.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رامسر نیز بیان کرد: رامسر شهری پر طرفدار و نام آشناست و هر ساله از مهمانان داخلی و خارجی پذیرایی می‌کند.

رامین شمس افزود: امنیت در شهرستان رامسر بسیار بالاست و مردم با همکاری با نیروی انتظامی، علاقه‌مند به حفظ این امنیت و آرامش هستند.

وی با اشاره به تبلیغات منفی بیگانگان بر فکر و ذهن جوانان ایرانی، اظهار کرد: آمار ورود و استفاده از برنامه‌های ماهواره‌ای بسیار بالاست و باید چاره‌ای اندیشیده شود که با وجود این همه توقیف دستگاه‌های ماهواره‌ای، بازهم چرا خانواده‌ها برای راه‌اندازی این دستگاه، خود و خانواده خود را به زحمت می‌اندازند.

شمس ادامه داد: برخی از جرم‌ها مانند سرقت در ایام پیک، بیشتر می‌شود و نیروی انتظامی هم با هوشیاری هرگونه جرم و عمل منافات با اصول جامعه را پیگیری می‌کند.

به گزارش فارس، امشب افتتاحیه جشنواره فیلم یاس در شهرستان رامسر با حضور هنرمندان خارجی و داخلی در مجموعه تله‌کابین رامسر برگزار می‌شود.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text