جمعه 7 اردیبهشت 1403

پیش بینی مصرف ۵۰ میلیون لیتر بنزین نوروزی در غرب مازندران

چالوس – مدیر شرکت پخش و فراورده های نفتی غرب مازندران – چالوس از پیش بینی مصرف ۴۰ میلیون لیتر بنزین در ایام نوروز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود طاهری بعد ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: همچنین پیش بینی مصرف ۱۱ میلیون لیتر سی ان جی از۳۲ جایگاه مستقردر غرب مازندران درایام نوروز توسط مسافران شده است.

وی با اشاره به پرداخت سهیلا به جایگاه سوخت در غرب مازندران گفت: بیش از ۳هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز از سوی شرکت به  عنوان اعتبار به جایگاههای عرضه پرداخت شده تا بتوانند در ایام نوروز از شرکت وزیع فراورده های نفتی غرب استان خریداری کنند.

وی با اشاره به برخورد جدی با فروش بنزین ازاد از برخی جایگاه داران در ایام نوروزگفت: به ازای هر کارت سوخت که مبادرت به فروش بنزین آزاد نماید مبلغ ۱میلیون تومان جریمه خواهد شد و در همین مدت نیز ۵ کارت سوخت به مبلغ ۶میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بخی جایگاه داران که مباردت به فروش بنزین آزاد کردند، جریمه شدند.

طاهری در خصوص عملکرد مصرف فراورده های نفتی در غرب مازندران طی ۱۱ ماهه سال ۹۳ گفت: بنزین سوپر با ۱۷درصد افزایش مصرف همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع مصرف فراورده های نفتی در غرب استان طی ۱۱ ماهه سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ از کاهش ۵ درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: در ۱۱ ماهه سال ۹۳ میزان توزیع فراورده های مایع نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵درصد کاهش داشته و صرفه جوئی ۲۹.۶ لیتری داشته است که ۱۸.۶ میلیون لیتر آن به نفت سفید و ۱۶.۸ میلیون لیتر آن به نفت گاز مربوط می شود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text