یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

هفت سین رنگارنگ نوروز در تنکابن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری شهردار تنکابن با بیان اینکه سه سفره هفت‌ سین محیطی در ورودی‌ شرقی تنکابن، میدان امام و میدان کریم‌آباد ایجاد می شود گفت: این هفت سین ها با بهره‌گیری از المان‌های بومی که نشان از فرهنگ عامه مرد منطقه دارد، تزیین شده است .

عقیل عشوری افزود: ایجاد نقشه جغرافیایی کشورمان با بهره‌گیری از گل و گیاه در ساحل رودخانه چشمه‌کیله ، تکمیل پیاده ‌روسازی‌ها و پیاده‌ راه‌سازی و آمادگی نیروهای ویژه کشیک نوروزی شهر از دیگر برنامه های استقبال از بهار و میزبانی گردشگران نوروزی دراین شهرستان است.

شهردار تنکابن گفت: برای تسهیل در امور مهمانان از قبل سال تحویل، شهرداری با استقرار کشیک‌های نوروزی در مبادی ورودی شهر و بسته‌های فرهنگی به گردشگران ارائه می دهد.

وی افزود: شهروندان و گردشگران می‌توانند برای رفع هرگونه مشکل با سامانه 24 ساعته 137 تماس بگیرند.

تنکابن با پیشینه تاریخی بیش از ‌هزار ساله و برخورداری از مراکز فرهنگی تاریخی مانند طرح گردشگری چشمه‎کیله در ساحل رودخانه مرکز شهر، بناهای قدیمی، موزه دفاع مقدس و شهدا، موزه مردم‌شناسی در دوهزار و نیز بهره‌مندی از بازارهای سنتی و یومیه دارای جاذبه‌های بسیار زیبا و چشم‌نوازی است که هرساله هزاران گردشگران را به‌سوی خود جلب می‌کند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text