شنبه 8 اردیبهشت 1403

مصرف مشروبات الکلی جان ۳ نفر را در مازندران‌ گرفت

‌ساداتی ‌اظهار داشت: در ادامه رسیدگی به این پرونده، برابر اعلام فرماندهی انتظامی شهرستان‌های آمل و رامسر مرگ مشکوک دو مرد 39 ساله و 48 ساله که از  3 روز گذشته به بیمارستان‌های این شهرستان‌ها بستری شده بودند به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد‌.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران اظهار داشت: برابر اعلام کادر درمانی این بیمارستان ها، این افراد نیز به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی جان باختند‌.

بازداشت 4 متهم به تهیه و توزیع مشروبات الکلی در رامسر

‌‌ساداتی ‌در ادامه گفت‌: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رامسر در پی فوت و مصدومیت چهار نفر بعلت مصرف مشروبات الکلی مسموم، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را در دستور کار خود قرار دادند‌.

وی تصریح کرد: ماموران با شناسایی عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی و سمی در عملیاتی ضربتی 4 متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.

ساداتی با اشاره به کشف 118بطری نیم لیتری الکل تقلبی و مسموم از متهمان از پلمب یک واحد دامپزشکی در این ارتباط خبر داد .

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران  مصرف الکل را موجب افزایش «رفتارهای ضد اجتماعی» (anti social) و «خشونت‌های بین فردی»  عنوان کرد و افزود ؛ این افراد بی‌محابا به دیگران آسیب می‌رسانند و سلامت آنان را به خطر می‌اندازند، به ویژه افراد الکلی اغلب اعضای خانواده خود را آماج خشم و خشونت قرار می‌دهند. «قانون گریزی» نیز در میان افرادی که الکل مصرف می‌کنند، بسیار شایع است.

‌ساداتی در خاتمه با بیان این که علت تامه این حوادث در دست بررسی است، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و مراقبت از فرزندان خود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک سریعا مراتب را مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند‌.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text