شنبه 8 اردیبهشت 1403

مسیر چالوس – کرج آفتابی و تردد روان است

رضا کاوه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر این مسیر شاهد افزایش تدریجی تردد خودروهاست و مشکل خاصی وجود ندارد .
وی ادامه داد : بر اساس محدودیت هایی که پلیس راه اعلام کرده ، علاوه بر ممنوعیت تردد موتور سیکلت در این مسیر تردد انواع وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد از ساعت 14 جمعه تا ساعت 23 همان روز ممنوع است.
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس با بیان اینکه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه تا ساعت 23 همان روز هم مسیر این محور از 15 کیلومتری مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود ، گفت : در این محور تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس نیز کماکان ممنوع است.
وی افزود : اداره راه و شهرسازی چالوس با بسیج تمامی امکانات و نیروهای راهداری علاوه بر انجام کارهای لازم برای تردد روان تر خودروها در منطقه در حال آماده باش کامل است تا در صورت نیاز وارد عمل شود.
مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را صاف و آفتابی اعلام کرد و گفت : در حال حاضر دمای هوا در این منطقه 11 درجه سانتی گراد است.
کرمعلی اسدی افزود : از امشب با ورود سیستم ناپایدار شاهد بارش پراکنده باران در منطقه خواهیم بود که این وضعیت فردا نیز ادامه می یابد و بارش ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.
او ادامه داد : از فردا عصر کاهش محسوس دما تا بیش از 10 درجه سانتیگراد را شاهد خواهیم بود ولی روز جمعه هوای این منطقه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود که در برخی از ساعات با افزایش ابر همراه خواهد بود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text