دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

محور کرج – چالوس این هفته هم یک طرفه می‌شود

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: با توجه به اینکه روزهای آخر هفته، حجم تردد در محورهای برون‌شهری استان البرز به ویژه جاده چالوس افزایش می‌یابد، تمهیداتی با هدف روان‌سازی ترافیکی در این روزها از سوی پلیس اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین دستورالعمل پلیس راه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه این هفته، ماموران ما از حرکت خودروها از کرج به سمت استان مازندران جلوگیری می‌کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: بر این اساس حرکت خودروها از ساعت 17 تا 24 این روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

اکبری در پاسخ به این پرسش که وضعیت جاده‌های استان در حال حاضر چگونه است، بیان کرد: با توجه به شرایط جوی هم اکنون تردد در تمام محورها طبق روال معمول انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اما بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و استان البرز، احتمال بارش‌ برف در ارتفاعات استان طی امروز و فردا و حتی شنبه وجود دارد و به همین دلیل لازم است که رانندگان پیش از حرکت از سلامت و ایمنی وسائل نقلیه خود مطمئن باشند.

رئیس پلیس راه استان البرز بیان کرد: همچنین لازم است که تمام خودروها به زنجیر چرخ مجهز بوده و با سوخت کافی اقدام به تردد در محورهای برون‌شهری به ویژه ارتفاعات استان البرز و جاده چالوس کنند.

اکبری در پایان گفت: در صورت نیاز مسافران پیش از حرکت می‌توانند از طریق شماره تلفن 88255555 از وضعیت راه‌های کشور اطلاع حاصل کنند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text