یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد موتورسیکلت در جاده های استان از ساعت 12 امروز تا 24 جمعه سی ام مرداد ماه ممنوع است گفت: آمد و شد کامیون و کامیونت ها روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در جاده هراز از ساعت 6 بامداد تا 24 ممنوع است.
سرهنگ محمدنژاد با اشاره به اینکه عبور و مرور تریلر روزهای چهارشنبه و جمعه در جاده سوادکوه از 6 بامداد تا ساعت 24 ممنوع است افزود: جاده چالوس روز جمعه از بالای مرزن آباد منطقه دزبن به سمت کرج از ساعت 17 تا 1 بامداد شنبه ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محور آمل روز پنج شنبه از منطقه کلرد تا تونل 1 از ساعت 12 تا 22 به علت حرکت ییلاق نشینان بومی شاهد ترافیک سنگین هستیم گفت: روز جمعه از منطقه چلاو به سمت آمل به علت تنگی معبر و برگشت کوه نشینان از ساعت 15 تا 23 سنگین است.
سرهنگ محمدنژاد با اشاره به اینکه روز پنج شنبه جاده سوادکوه از شیرگاه تا زیرآب به علت حرکت ییلاق نشینان بومی از ساعت 11 تا 23 ترافیک سنگین است تصریح کرد: روز جمعه در برگشت ییلاق نشینان بومی از ساعت 15 تا 23 ترافیک سنگین داریم.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text