شنبه 8 اردیبهشت 1403

محدودیت‌های جدید ترافیکی اعلام شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور را تا پایان تعطیلات آخر هفته جاری و روز شنبه آینده اعلام کرد. بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۱۹ تیرماه) از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. در محور کرج – چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج – چالوس و بالعکس تا ۱۹ تیرماه ممنوع است.

بر پایه گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه (فردا) تا پنج بامداد روز شنبه (۱۹ تیرماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا پنج بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد همه کامیون ها و کامیونت های محلی دارای مجوز تردد در محور چالوس تا ساعت هشت بامداد روز شنبه ممنوع است. در محور هراز نیز تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است. بر این اساس، تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت هشت روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) ‌ بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور فیروز کوه نیز تردد همه تریلرها به استثنای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ روز شنبه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است. در صورت بروز ترافیک سنگین به منظور روان شدن ترافیک، پاسگاه های پلیس راه های مسیر با هماهنگی پلیس راه راهور ناجا از تردد کلیه کامیون ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی جلوگیری خواهند کرد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text