جمعه 7 اردیبهشت 1403

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران آغاز می‌شود

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران آغاز می‌شود

علی‌رضا قدمی امروز اظهار کرد: با توجه به بارش‌هایی که طی روزهای گذشته در مازندران داشتیم در حال حاضر ارتفاعات محورهای هراز، کندوان و کیاسر به‌صورت لغزنده و به‌صورت مقطعی مه‌آلود است.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و تردد در تمامی راه‌ها جریان دارد.

 

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مورد تأکید پلیس است که لازم است به این توصیه‌ها توجه شود.

 

این مسؤول به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌ جزء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

 

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع تریلی به‌جزء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از محور سوادکوه ممنوع است.

 

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیون همچنان از محور کندوان ممنوع اعلام شده است، تصریح کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن‌‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

 

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های 2182920 و 2182934 به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی افراد درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران است./فارس

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text