سه‌شنبه 29 اسفند 1402

مجتمع پانوراما در کلارآباد

آخرین به روز رسانی 20/07/1402
برج تجاری، مسکونی پانوراما با مساحت 6500 متر مربع در شهر کلارآباد زیباترین شهر شمال ایران در 23 طبقه با ارتفاع بیش از 150 متر در حال ساخت میباشد، سطح فرهنگی، اقتصادی بالای توریستها و ساکنین این شهر و شهرک های آن از یک سو و منظره خیره کننده همزمان دامنه سرسبز البرز و امواج آرام سواحل دریای خزر از سوی دیگر این شهر را از تمامی شهرهای اطراف متمایز میسازد و پانوراما را به پروژه ای بی بدیل و استثنائی مبدل مینماید.

پانوراما در مجاورت شهرک فاخر و ممتاز ساحلی امیردشت، در شهر کلارآباد ما بین جاده کوهستانی دوهزار و شهرک توریستی نمک آبرود قرار دارد، خیابان اصلی و عریض 45متری و بلوار کناری 30 متری این مجموعه محیطی آرام را فراهم آورده تا بدور از هرج و مرج و مشکلات شهری، محیطی آرام و امن را برای نهایت لذت از طبیعت بوجود آورد.

سازه این بنا با استفاده از مهندسین و تکنولوژی روز ژاپن دارای توان مقاومت در برابر زلزله و مقاومت بسیار بالا در مقابل رطوبت و آب و هوای خاص شمال ایران می باشد.

برج مسکونی پانوراما با مساحت 6500 متر مربع در صد در صد سطح اشغال ساخته خواهد شد. مساحت کل فاز مسکونی 60000 متر مربع و فاز تجاری 33000 متر مربع می باشد که 15200 مترمربع آن زیر بنای مفید است که درغالب 6 طبقه شامل 134 واحد با متراژهای 18 تا 400 متری پیش بینی شده است و 17800 متر آن مشاعات میباشد که فضایی باز با دسترسی آسان را در اختیار بازدید کنندگان قرار میدهد.

برج مسکونی پانوراما در 32 طبقه شامل واحدهای مسکونی با امکانات رفاهی هتل 5 ستاره، هتل لوکس و مجلل پنج ستاره، واحدهای اداری، کافی شاپ، سالن های همایش و آمفی تئاتر، سالن های برگزاری مراسم و مهمانی ها و پنت هاوس های مجلل و زیبا با چشم انداز منحصر به فرد و همزمان کوه های همیشه سبز البرز و دریای آرام  خزر میباشد که همچون سروی پرغرور و جاویدان بر بام ایران عزیزمان سر بر آسمان فرو خواهد برد.

مشخصات کامل برج

مـرکـز تــجــــاری پــــانــــورامـــا   به متراژ ۳۴۰۰۰ متر مربع که شامل ۱۸۰۰۰ متر مربع بنای مفید و ۱۶۰۰۰ متر مربع مشاعات در ۶ طبقه (۲ طبقه پارکینگ با گنجایش بیش از ۲۵۰ عدد اتومبیل و ۴ طبقه تجاری) می باشد.

طبقات تجاری شامل ۷۸  باب مغازه لوکس با متراژهای متنوع  از ۲۵ الی ۳۰۰ متر مربع با طرا حی داخلی و خارجی متفاوت شامل ۳۷ باب مغازه در طبقه همکف و ۳۵ باب مغازه در طبقه اول به همراه ۷۵۰۰ متر مربع هایپر مارکت در طبقه دوم و ۵ رستوران مجزا در طبقه سوم متصل به باغچه ژاپنی به متراژ۲۵۰۰ متر  مربع با منظره خیره کننده می باشد.

با توجه به موقعیت مکانی   مـرکـز تــجــــاری پــــانــــورامـــا   که مجاورت با  شهرک امیر دشت و همچنین وجود ویلاهای مجلل و متنوع و هتل آزادی خزر (هایت سابق) و نیز ورود بیش از اندازه توریست به این منطقه در تمامی اوقات سال و با توجه به این موضوع که با وجود این همه پتانسیل جهت جذب مشتریان و ساکنین و توریست در این منطقه هیچ مرکز تجاری متناسب برای این افراد وجود نداشته، سرمایه گذار این پروژه با دور اندیشی و خواسته قلبی که خواستار وجود یک مرکز تجاری لاکچری برای جذب و رفع نیاز مشتریان به همراه در نظر گرفتن جنبه های تفریحی مدرن که برای اولین بار در شمال ایران صورت می گیرد اقدام به ساخت این پروژه نموده و از هم اکنون اقدامات لازم برای ورود برندهای جهانی و معتبر را آغاز نمودند.

با توجه به سطح درآمد جمعیت توریستی منطقه و همچنین همجواری شهرک امیر دشت که جزء سه شهرک اصیل و مرفه شمال ایران بوده، نیاز به ورود برندهایی با سطح کلاس A متناسب با بودجه این قشر احساس می شود.مـرکـز تــجــــاری پــــانــــورامـــا آماده مشارکت با برندهای معتبر در زمینه های پوشاک، مبلمان، لوازم خانگی و … می باشد و تسهیلات تشویقی را برای این مجموعه ها در نظر می گیرد

ویژگی های معماری
مزیت های نسبی برج پانوراما:
  • موقعیت ممتاز محل احداث پروژه در مجاورت با شهرک فاخر و ممتاز ساحلی امیردشت
  • زیبایی طبیعت پیرامون پروژه و چشم انداز همزمان دریا و جنگل
  • معماری کلاسیک و ارتفاع 150 متری برج مسکونی در طبیعت بکر و زیبای شهر کلاردآباد
  • مقاومت بی نظیر سازه در مقابل بلایای طبیعی با بکارگیری از مهندسین صاحب نام ژاپنی و تکنولوژی روز ژاپن
  • شراکت و حضور اسطوره ها و قهرمانان ملی، ورزشی فوتبال و جودو (دایی  و منافی) و شهرت و محبوبیت این دو چهره در کنار ویژگی های بالفعل پانوراما به عنوان پشتوانه ای مطمئن در موفقیت پروژه
  • به کارگیری تجهیزات ساختمانی و تاسیسات الکتریکال و مکانیکال منطبق با استانداردهای روز جهان
  • سیستم پیشرفته مدیریت هوشمند ساختمان (BMS)
  • مدیریت هوشمند آسانسورهای مسکونی برای حفظ  آرامش و حریم خصوصی ساکنین مجتمع
امکانات و خدمات

هایپرمارکت- (بـرای اولیـن بـار در شمـال ایـران)

هایـپـــر مــارکـتِ مـرکـز تــجــــاری  پــــانــــورامـــا  به متراژ ۷۵۰۰ متر مربع در طبقه  دوم احداث می گردد. بخشی جذاب و متفاوت برای اولین بار در بافت سنتی شمال ایران اجرا می شود که این امر نیازهای توریست وساکنین را به طور کامل پوشش داده و مجموعه ای است که تمامی استانداردهای حال حاضر در جهان را به صورت جزء به جزء رعایت کرده که خود این مسأله از جمله جذابیت های این مرکز تجاری حساب شده که باعث رونق این مرکز تجاری می شود.

رستوران و کافی شاپ

رستوران ها و کافی شاپ های واقع در بام  مـرکـز     تــجــــاری     پــــانــــورامـــا  از جمله جذابیت های این مرکز به شمار می آید. تنوع غذاهای ارائه شده با منوهای متفاوت از ملل مختلف پذیرای مشتریان این مجموعه بوده که ساعاتی فرحبخش را بر روی بام مرکز تجاری با دید همزمان به دریای زیبای خزر و رشته کوه البرز در کنار باغچه ژاپنی سپری نمایند.کافی شاپ های زیبا ومتنوع در طبقات مـرکـز     تــجــــاری     پــــانــــورامـــا  با ایجاد فضاهای شاد و مفرح خستگی موجود در مشتریان را پس از بازدید طولانی مدت از مرکز تجاری رفع نموده و مکانی را برای جمع شدن های دوستانه فراهم می نماید.

دنیای بازی   مـرکـز     تــجــــاری     پــــانــــورامـــا  از جمله اقدامات تفریحی این مجموعه به شمار آمده تا در کنار سینمای ۵ بعدی برای مشتریان و بازدید کنندگان اوقاتی شاد همراه با هیجان را فراهم نماید. در تمامی امکانات این دو مجموعه از آخرین تکنولوژی های حال حاضر در دنیا استفاده می شود.

آدرس:چالوس، کلارآباد، ما بین جاده کوهستانی دوهزار و شهرک توریستی نمک آبرود

تلفن تماس: 01154607296

Inst: @panorama.center

پانوراما کلارآباد 3 پانوراما کلارآباد

Check Also

جاذبه های گردشگری نوشهر

نوشهر (به مازندرانی: نوشِر) از شهرهای استان مازندران ایران است. بخش کجور از توابع شهرستان نوشهر است یک بخش تاریخی …

5 comments

  1. خيلي خوبه اينجا فقط يه فود كورت خوب كم داره

  2. رامین مشکی نسب

    باسلام
    شرکت هایپرفامیلی گروه صنعتی گلرنگ با بیش از 1100ئ شعبه هایپرمارکت در کل کشورمیباشد لذا با توجه به دارابودن چنین فضایی درآن مجموعه محترم خواهشمنداست جه اعلام آمادگی فضای هایپری این شرکت را مطلع نمایید
    باتشکر
    رامین مشکی نسب شرکت هایپرفامیلی گروه صنعتی گلرنگ
    09108995606

  3. من از نظر یک خلبان میگم چون شغلمه .فود کورت خوبه برای کسانی که آمدن اونجا .ولی مهم آوردن و کشیدن مردم به این محله .که به یک منوورینگ فلایت نیاز دارد که مردم را برای دیدن و هیجانه سوار شدن از یک چیز بدتر از ترن هوایی سرازیر کنه اونجا وتو غذا بفروشی هی .چه شود 😉👍🏻

  4. با درود …شماره های تلفن پانورامای کلار اباد را بفرستید

  5. کل مجتمع خرید و‌هایپر دوست داشتنیه اما روف گاردن فقط منظرش قشنگه ،یک‌روز ظهر رفتیم بد نبود سیب زمینی چرب و گرون بود امااا فرداش شب رفتیم افتضاححح به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم باید التماس میکردیم بیان سر میزمون تمیز کنن و منو بیارن آخر سر نیومدن سفارش بگیرن خودمون رفتیم سفارش دادیم تو ظرفای کوچیک یدونه افوگاتو و فراپاچینو اوردن رفتیم حساب کنیم میگه سفارشتون ۱۳۰ تومن ورودی اینجا ۲۰۰ تومن!!!!!! جوک میگی؟؟؟ اخه شما نباید دم در بگید اینجا به این مزخرفی ورودی داره!!!!! حرومش باشه میکه موسیقی زنده اونا تو سالن نشستن ما حتی نمیبینیم و به زورم میشنویم ما توی محوطه نشستیم ارزش نداره دوباره بریم هیچوقت نمیرم دیگه این جای مزخرف رو وظیفشون بود میگفتن این جای چرت ورودی به این گرونی داره کلی جای بهتر میشه رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text