یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

مازندران یکپارچه در خدمت سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار گرفت

به گزارش ایرنا ، ربیع فلاح روز یکشنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه مازندران افزود : امروز مشکل امنیتی در مازندران وجود ندارد و شورای تامین در جهت حل مشکلات سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان تشکیل جلسه می دهند.

وی با اشاره به این که برای حل مشکلات سرمایه گذاری در استان با هیج کس تعارفی نداریم، گفت : مشکلات و معضلات سرمایه گذاری در استان به درستی شفاف سازی و واقعی شده است.

استاندار مازندران بر لزوم حل مشکلات تولیدکنندگان واقعی تاکید کرد و گفت : این مشکلات یکروزه بوجود نیامده است و تعامل و مشارکت مدیران بانک ها با تولید کنندگان واقعی در بازپرداخت وام ضروری است.

وی با اشاره به این که رییس کل دادگستری پرونده های تولیدکنندگان واقعی را بدرستی مورد بررسی قرار می دهد،گفت : هر چند مطالبات بانک ها باید به موقع پرداخت شود اما مشارکت در جهت حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید ضروری است.

فلاح با اشاره به این که بودجه ملی و استانی سال جاری این استان 40 درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: با پیگیری جدی و منطقی، ضریب تخصیص بودجه بر اساس شاخص جمعیتی استان بالا رفته است.

استاندار مازندران تاکید کرد : کارآفرینی و افتخار آفرینی در دولت تدبیر و امید به حضور همه جانبه بخض خصوصی وابسته است و این رویکرد در استان مورد توجه جدی قرار دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران به اهمیت رعایت مقولات زیست محیطی در انجام سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت : اتاق بازرگانی در سال جاری عملکرد خوبی داشته است اما اثرگذاری بخش خصوصی در اقتصاد استان باید بیشتر شود.

استاندار مازندران به صادرات مرغ به کشور قرقیزستان اشاره و اضافه کرد : نمایشگاه ویژه فروش مرغ مازندران در پایتخت این کشور دایر خواهد شد.

در این آیین از 18 صادرکننده نمونه مازندران تجلیل به عمل آمد.

براساس آمار سازمان صنعت، معدن و تجارت در نه ماهه سال جاری 342 میلیون دلار کالااز گمرکات استان به خارج صادرات شده است که 47 درصد آن محصولات کشاورزی به ویژه لبنیات بوده است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text