یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

فرماندار جدید تنکابن معرفی شد

معاون استانداری مازندران در این آیین که در تالار اجتماعات فرمانداری تنکابن برگزار شد از زحمات سید ابراهیم هاشمی در زمان تصدی فرمانداری تنکابن قدردانی کرد.
علیرضا یونسی گفت : معیار دولت تدبیر و امید در به کارگیری نیروهای انسانی پاک دستی ، تجربه کافی و همراه بودن با مواضع دولت است.
وی جا به جایی مدیران در دولت ها را امری طبیعی دانست و افزود : باید از ظرفیت های انسانی موجود بهره لازم را ببریم تا ثمره آن را مردم شریف و انقلابی به وضوح مشاهده کنند.
او با اشاره به برکات انقلاب اسلامی در ایران و جهان، بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خورشید اندیشه زلال اداره جامعه از مشرق طلوع کرد و تئوری جدیدی را در برابر اندیشه لیبرالیستی و کمونیستی مطرح نمود.
معاون استاندار مازندران تصریح کرد : انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی در جهان است که توانست در برابر توطئه های دشمنان بایستد و مقاومت کند .
وی ایران اسلامی را یکی از برجسته ترین قدرت های نرم در جهان معرفی کرد و افزود : امروز ایران اسلامی در قلب آزادیخواهان جهان نفوذ کرده است و از این رو نیازی به بمب هسته ای ندارد.
یونسی خاطر نشان کرد : قدرت های بزرگ جهان که تا دیروز ایران را محور شرارت می دانستند، امروز محور گفت و گو و تعامل می دانند و خواستار همکاری بیشتر در همه زمینه ها هستند.
امام جمعه تنکابن نیز در این نشست با قدردانی از خدمات فرماندار سابق اظهار داشت: در دوره فرماندار قبلی همدلی و همزبانی میان مسوولان موج می زد و انتظار داریم تا در دوران مدیریت جدید نیز اینگونه باشد.
حجت الاسلام سید داوود شاهچراغی با تاکید به لزوم حفظ مدیران به عنوان سرمایه های انسانی افزود : اگر دولتی تغییر کرد نباید مدیران کارآمد و لایق کنار گذاشته شوند زیرا چنین اقدامی جفا به نظام، انقلاب و خون شهدا است.
حسینی جو پیش از این فرماندار عباس آباد بود.
هاشمی نیز صبح امروز در آیینی با حضور معاون استاندار مازندران به عنوان فرماندار جدید عباس آباد معرفی شد.
شهرستان 150 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text