جمعه 7 اردیبهشت 1403

غرق شدن 11 نفر در سواحل دریای مازندران

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، درباره آخرین وضعیت تعداد غریق در سطح سواحل استان، اظهار کرد: در خرداد ماه سال جاری 11 نفر در سطح سواحل استان مازندران غرق شدند.

وی تصریح کرد: همه افراد غرق‌شده در سطح سواحل مازندران مرد بودند و با بررسی انجام‌شده میزان غریق دریا در سال جاری نسبت به سال گذشته در مدت مشابه سال قبل رشد داشت.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان کرد: تعداد غریق نسبت به مدت مشابه سال قبل 57 درصد رشد داشت.

وی با اعلام اینکه تنها در شهرستان نوشهر چهار نفر غرق شدند، اضافه کرد: در سواحل شهرستان‌های محمودآباد و بابلسر دو مورد فوتی و در شهرستان نور، ساری و رامسر نیز یک نفر غرق شدند.

عباسی با اعلام اینکه 64 درصد افراد غرق‌شده در سواحل استان غیربومی هستند، گفت: همه این افراد در خارج از طرح‌های دریا شنا می‎کردند که به‌نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی بیشتری در این ارتباط باید در سطح کشور نسبت به مخاطرات دریا انجام شود.

وی با اعلام اینکه سن بیشتر افراد غرق‌شده 31 تا 40 سال بود، گفت: چهار نفر از افراد غرق‌شده در میانگین سنی 31 تا 40 سال، چهار نفر داری میانگین سنی 21 تا 30 سال، سه نفر از افراد غرق‌شده 11 تا 20 سال و نیز دو مورد از غرقی‌های در دریا 40 تا 60 ساله بودند.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text