شنبه 8 اردیبهشت 1403

رونمایی از نساجی مدل ۱۴۰۲ امروز در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ با برگزاری پنج بازی در شهر‌های مختلف آغاز می‌شود

در یکی از دیدار‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان پیکان تهران است.

نساجی که در این فصل پوست اندازی کرده و کادر فنی و بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفت می‌خواهد شروع طوفانی در لیگ داشته باشد.

بازیکنان جدید که وارد نساجی شده‌اند فصل پرفراز و نشیبی را خواهند داشت چرا که نساجی نماینده کشورمان در رقابت‌های این فصل لیگ برتر قهرمانان آسیا است و کار سختی را برای این فصل دارد.

مازنی‌ها آخرین‌بار که در لیگ برتر موفق شدند به پیروزی برسند، در هفته چهاردهم فصل گذشته مقابل تراکتور بود!

سید مهدی رحمتی که بعد از پذیرش هدایت تیم نساجی، تغییر و تحولات چشم‌گیری را در فهرست تیمش ایجاد کرده، امید دارد تا بتواند در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در نساجی، طلسم ۲۲۱ روز به‌وجود آمده علیه تیمش را از بین ببرد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال، اسامی محرومان هفته نخست لیگ برتر فوتبال اعلام شد که بر اساس آن مهرداد عبدی و حسین زامهران از نساجی مازندران در بازی با پیکان محروم هستند و نمی‌توانند به میدان بروند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text