یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

رونق اقتصادی مازندران با حضور سرمایه‌گذاران خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، کامران اصغری در دیدار سرمایه‌گذار اهل کشور ترکیه اظهار کرد: حضور سرمایه‌گذاران خارجی به استان مطمئنا رونق اقتصادی لازم را وارد منطقه می‌کند.

وی افزود: تاکنون ایران با تحریم‌های بسیاری روبه‌رو بوده و به همین دلیل سرمایه‌گذاران خارجی نمی‌توانستند با سهولت به نقل و انتقال پول بپردازند، بنابراین تمایل چندانی نداشتند تا در صنایع کشور ورود پیدا کنند و این مهم به استان مازندران نیز ضربه وارد می‌کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان داشت: با تدبیر دولت شاهد ورود سرمایه‌گذاران خارجی به کشور هستیم که قطعا رونق اقتصادی استان را در‌ پی دارد.

اصغری تصریح کرد: صحبت‌های امیدبخشی در این جلسه صورت گرفت که امیدواریم بتوانیم در بحث اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و استفاده از تخصص این افراد موثر باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز شاهد گره‌گشایی یکی از کارخانه‌های قدیمی استان هستیم و امیدواریم این گره‌گشایی برای همه صنایع صورت گیرد و بتوانیم با کمک مجموعه مسئولان پرتلاش استان به این مهم دست یابیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان گفت: در این نشست مسائلی از قبیل مشاوره روابط کارگری و کارفرمایی، قانون کار، آموزش و روان‌سازی مقررات، صدور پروانه کار متخصصین خارجی، ایجاد حاشیه امن برای سرمایه‌گذاران جهت رونق در تولید و اشتغال مطرح شد که این اداره‌کل دغدغه‌های لازم در بحث تولید را برای همه سرمایه‌گذاران خواهد داشت و در تمامی زمینه‌ها همکاری خواهد کرد.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text