یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

رشد 45‌ درصدی کشفیات مواد مخدر در چالوس

علیرضا قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس اظهار کرد: رشد کشفیات مرهون فعالیت‌های مضاعف پلیس مبارزه با مواد مخدر، کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان است.

وی از 60 هزار و 171 مورد تماس مردمی با پلیس 110 شهرستان چالوس در مدت یک‌سال خبر داد و افزود: از این تعداد 24 هزار و 821 مورد عملیاتی شد و 35 هزار و 350 مورد نیز در قالب اخبار مشاوره‌ای بود.

فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به اینکه در مدت یک‌سال افزایش تماس‌های مردمی 69 درصد افزایش داشت، تصریح کرد: این افزایش درصد در مجموع سبب شد تا افزایش فعالیت پلیس و تحرکات ناوگان خودوریی پلیس را شاهد باشم.

وی با اشاره به اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان چالوس در سال گذشته، اظهار کرد: مجموع تصادفات در سال گذشته یک‌هزار و 504 مورد بود و این رقم در سال‌جاری با 804 مورد نشان می‌دهد که 46‌ درصد کاهش داشتیم.

قدیمی از کاهش دو درصدی توقیف وسایل نقلیه در مدت مشابه سال قبل خبر داد و یادآور شد: توقیف انواع وسایل نقلیه، انواع خودرو و موتورسیکلت در سال گذشته 8 هزار و 428 مورد بود که این رقم در سال‌جاری به 8 هزار و 324 مورد کاهش یافت.

وی با اشاره به اقدامات اداره آگاهی شهرستان چالوس از کاهش 22 درصدی سرقت منزل، مغازه و اماکن خصوصی خبر داد و اظهار کرد: در مدت یک‌سال در زمینه وقوع سرقت خودرو با دو‌ درصد و سرقت موتورسیکلت با 31 درصد و سرقت داخل خودرو نیز با 14‌ درصد کاهش روبه‌رو بودیم.

این مسئول با اعلام اینکه در زمینه دستگیرشدگان نسبت به مدت مشابه سال قبل 37‌ درصد کاهش را شاهد بودیم، افزود: ابلاغ اوراق قضایی از 2 هزار و 51 مورد در سال گذشته به 23 هزار و 953 مورد در سال‌جاری رسید.

وی اجرای احکام قضایی را در سال‌جاری یک‌هزار و 45 مورد عنوان کرد و گفت: اجرای دستورات قضایی نیز از 700 مورد در سال 93 به 861 مورد در سال 94 رسید.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text