دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

دستگیری اعضای باند رسیدساز جعلی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی‌اکبر درویشی  اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی و مدعی بودند که مورد کلاهبرداری اینترنتی از طریق رسید ساز جعلی قرارگرفت، رسیدگی به این موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری کارشناسان پلیس فتای شهرستان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که متهمان پس از مراجعه به فروشگاه‌ها، درخواست مواد غذایی، برنج، لوازم خانگی و غیره می‌کردند و با ارائه یک رسید بانکی جعلی در موبایلشان، ادعا می‌کردند که پول به حساب فروشندگان واریز شده ولی پس از گذشت چند ساعت شکات متوجه می‌شدند که پولی به حسابشان واریز نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پلیس با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند در این باره 4کلاهبردار که اعضای یک باند بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربت آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

درویشی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه تاکنون به 800میلیون ریال کلاهبرداری از 4 شهروند در نوشهر و شهرهای اطراف اقرار کردند، عنوان داشت: اعضای این باند پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text