سه‌شنبه 29 اسفند 1402

دروغ بزرگِ ندادن ویلا به گردشگران عرب در رامسر

در روزهای اخیر خبری به نقل از علی قیصری فرمانده انتظامی رامسر در شبکه‌های مجازی تحت عنوان عدم اجاره ویلا به گردشگران خارجی به‌ویژه اتباع عرب در فضای مجازی منتشر شده است، در ادامه این خبر که تحریف شده، آمده است: حضور مسافران خارجی به‌خصوص اتباع عرب باعث بروز برخی موضوعات اخلاقی می‌شود.

اما حقیقت ماجرا این است که مدتی طرح ساماندهی ویلاهای شخصی در سطح استان مازندران به‌ویژه شهرستان رامسر آغاز شده است.

در طرح ساماندهی ویلاها و اماکن شخصی افراد ملزم هستند که ورود اتباع خارجی را برای تأمین امنیت گردشگران به مسؤولان مرتبط اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی رامسر در رابطه با این موضوع گفت: اصل مطلبی که بنده مطرح کردم این بود که پذیرش اتباع خارجی در منازل مسکونی شخصی به ویژه ویلاهایی که ساماندهی نشده‌اند، ممنوع است و به نظر نمی‌رسد که اقدام خلاف عرفی باشد.

علی قیصری با اعلام اینکه مشکلی برای اقامت اتباع خارجی در ویلاهای تحت نظر سازمان میراث فرهنگی وجود ندارد، افزود: این اقدامات هم در راستای رفاه و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در زمان بروز بیماری یا یا سایر مشکلات انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: داشتن اطلاع از وضعیت ورود و خروج اتباع خارجی اقدام مرسوم در همه کشورهاست و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم، تأمین امنیت و رفاه برای گردشگران خارجی یکی از موضوعات بسیار مهم در همه کشورهاست.

فرمانده انتظامی رامسر با اشاره به استقبال مردم رامسر از طرح ساماندهی ویلاها و اماکن استیجاری که از مدتی قبل در این شهرستان شروع شده است، بیان کرد: میزان مراجعات برای دریافت مجوز به‌صورت جدی افزایش پیدا کرده است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text